Дженніфер Лопес показала рекламну кампанію своєї осінньої взуттєвої колекції
Hit Play
Американська акторка та співачка Дженніфер Лопес показала рекламну кампанію своєї осінньої колекції взуття JLo Jennifer Lopez. Вона ж стала героїнею кампейна, що отримав назву Hit Play. На кадрах Лопес позує серед ігрових автоматів.
В рамках Hit Play акторка також представила відеогру, яка доступна на сайті рітейлера Designer Shoe Warehouse (DSW). Покупцям пропонують вирушити в анімовані міста, серед яких — Нью-Йорк, Лос-Анджелес і Маямі. Саме їх Дженніфер називає «своїм домом». У грі персонаж у вигляді Лопес просувається по рівнях, збираючи взуття JLo Jennifer Lopez. В кінці він повинен прибути в магазин DSW.
У лінійку увійшли туфлі на платформі з блискучими вставками, високі чоботи з гострим носком, кросівки та ботильйони. Колекція доступна тільки на сайті DSW, а також в магазинах мережі в США і Канаді.