Екологічні ініціативи: Public Talk про свідоме споживання у салоні Volvo
Панельна дискусія на важливі теми
Благодійний фонд United For Freedom і перше в Україні онлайн-видання про розвиток та екологічність URSA Media влаштували Public Talk про сталу моду та свідоме споживання у стінах київського салону Volvo, за підтримки офіційного дилера цього автомобільного бренду VIKING MOTORS.
Закритий захід, зокрема, мав на меті підтримати екологічні ініціативи в українській fashion-індустрії. Розмова була наповнена важливими сенсами щодо турботи про довкілля, а також обміном досвідом представників екологічних ініціатив в Україні.
Спікерами панельної дискусії виступили представники стійких рішень в модній індустрії, а саме: керівниця бренду Have A Rest Олена Мельник, засновник і креативний директор бренду OMELIA Костянтин Омеля, а також амбсадорка бренду Devo Home Ольга Терефеєва і співзасновниця та головна редакторка URSA Media Ярослава Коба.
Модерувала дискусію засновниця благодійного фонду United For Freedom Ірина Адоніна. Серед запрошених гостей були помічені TAYANNA, Олімпія Вайтмусаш, Нікіта Кисельов, Макс Леонов, Міла Єремеєва, Вікторія Кагаловська та інші.
Ірина Адоніна
Костя Омеля
Олімпія Вайтмусташ
Катерина Невська
Нікіта Кісельов
Марта Адамчук
Міла Єрємєєва
Марина Арістова
Анна Малиновська
Ксенія Виноградова
Вікторія Когаловська
Оксана Набок
Марія Гринішин
Катерина Черняк, Катерина Невська
Катерина Гурбанова
Марина Березовська
Олександр Таран
Олена Мельник
Вікторія Ковальчук
Партнерами заходу стали офіційний дилер автомобілів Volvo в Україні VIKING MOTORS, український бренд сучасної нішевої парфумерії 13PERFUMES, перший квітковий розумний маркет Flowerpot, бренд артезіанської води Avalon, бренд доглядової косметики для тіла та волосся VERY VERY ZEN, бренд ароматики душі та простору SOЇVKA.