Енн Гетевей стала головною героїнею реклами Versace Icons
В об’єктиві Мерта і Маркуса
Донателла Версаче на своїй сторінці в Instagram представила нову рекламну кампанію Versace Icons, головною героїнею якої виступила Енн Гетевей. 40-річна акторка позувала в об’єктиві дуету фешн-фотографів Мерта Аласа та Маркуса Пігготта.
На чорно-білих світлинах вона продемонструвала скульптурний корсет з джинсами, чорну сукню на бретелях, натхненну весняною колекцією 1996 року, і чорний костюм Grain de Poudre, заснований на власній повсякденній уніформі Versace.
Донателла зізналася, що працювати з Енн – одне задоволення:
«Звичайно, я велика шанувальниця її творчості, але також я захоплююсь нею як жінкою. Вона величезна зірка, вона бізнесвумен, вона творча і вона виключно добра. Працювати з Енн на зйомках кампанії Versace Icons було так надихаюче!».
Акторка зі свого боку розповіла про те, як Донателла поділилася з нею основною концепцією колекції. Креативна директорка свого однойменного бренду хотіла створити лінійку «позачасових» виробів, які не залежали б від трендів і могли б служити своїй володарці протягом усього життя.
«Мені здалося, це фантастична ідея, і я така горда, схвильована і вдячна, що мене прийняли у культову родину Versace», – написала акторка.
Варто відзначити, Енн Гетевей – давня шанувальниця італійського люксового бренду. Минулого місяця акторка була помічена у першому ряду показу Versace осінь 2023 року в Лос-Анджелесі. Для цього виходу вона обрала мінісукню з тисненням під крокодилячу шкіру, бретельки якої були схожі на ручки сумки. Цим акторка довела, що маленька чорна сукня може мати досить оригінальний вигляд.