Фаррелл Вільямс став новим креативним директором чоловічої лінії Louis Vuitton
Пост, який займав Вірджіл Абло
Французький Дім моди Louis Vuitton призначив нового креативного директора чоловічої лінії одягу. Ним став Фаррелл Вільямс – дизайнер та музикант, який останніми роками співпрацював із такими іменитими брендами, як adidas, Diesel, Chanel та Moncler. Він також є власником бренду одягу Billionaire Boys Club, створеного спільно із креативним директором Kenzo.
На цій посаді Вільямс змінить Вірджіла Абло, який помер від агресивної форми раку у 2021 році. Після його смерті за колекції відповідала дизайн-команда модного бренду.
Фаррелл Вільямс вже працював із Louis Vuitton у 2004 та 2008 роках. Тоді він, поєднавши зусилля з Марком Джейкобсом, випустив капсульну колекцію сонцезахисних окулярів.
«Я радий знову вітати Фаррелла Вільямса в команді після наших попередніх спільних робіт у 2004 та 2008 роках. Його творче бачення за межами моди, безсумнівно, приведе Louis Vuitton до нового та дуже захоплюючого розділу», – прокоментував генеральний директор Louis Vuitton П’єтро Беккарі.
Тим часом з особистого акаунту Фаррелла Вільямса в Instagram, який налічує 14,3 мільйонів підписників, зникли всі попередні публікації. Наразі там можна побачити один єдиний допис, де співак та новопризначений креативний директор позує в одязі зі знаменитим лого.
Очікується, що перші плоди праць Вільямса ми оцінимо у червні наступного року на Тижні чоловічої моди в Парижі.