FROLOV x Antonov: модна колаборація для відновлення «Мрії»
Благородна мета
Бренд FROLOV створили перший офіційний мерч для легендарного авіаційного бренду Antonov. До нього увійшли футболки трьох дизайнів, світшот і худі.
Весь прибуток від продажів цих речей буде переданий на відбудову найбільшого транспортного літака у світі Ан-225 «Мрія», який знищили росіяни під час невдалої спроби захоплення аеродрому у Гостомелі у лютому 2022 року.
Над принтами колекції FROLOV тісно співпрацювали з українським художником Вовою Воротньовим. Велика увага у дизайні, як завжди, присвячена деталям, де логотипи «Мрії» та «Антонов» є головними акцентами.
Також написи Мрія та Cossack (що є кодовим іменем НАТО для літака) зараз відгукуються для кожного з українців. Адже козак — це український воїн, дякуючи яким ми зараз здобуваємо нашу головну мрію – перемогу.
Світшоти й худі виконані у поєднанні білого та сірого кольорів, що наслідують реальні кольори «Мрії».
Унікальний ніс літака, який є нестандартним елементом для літакобудування, тому що він підіймається вгору, нагадує за конструкцією капюшон, тож у худі його прикрасили жовто-блакитними стрічками, які повторюють ліврею «Мрії».
Центральним графічним символом є сім та три крапки. Вони відображають те, що відрізняє літак «Мрія» від будь-якого іншого літака у світі: шість двигунів (по три на кожному крилі) та семиколісне шассі.
Саме тому на речах представлені крапки, що символізують ці риси: на світшоті шість крапок відображають шість двигунів на крилах. А сім крапок на худі нагадують шассі.
«Ми вийшли з ініціативою, запропонували наше бачення та концепцію для офіційного мерча. У процесі презентації ідеї нашої символіки для команди Antonov, ми зрозуміли, що у семи крапках на айтемі вже і зображена сама «Мрія»: ніс літака по центру і по три двигуни з кожної сторони. Це також надпотужний символ, адже він доводить, що наша мрія не знищена, а її історія тільки розвивається, вона не має крапки, проте трикрапку… А відновлена «Мрія» буде у рази сильнішою. І кожен з нас зможе долучитися до її відбудови», — каже засновник та креативний директор бренду Іван Фролов.
Для виробництва колекції бренди звернулись до видатної української трикотажної фабрики «Роза». Завдяки цьому, починаючи з трикотажного полотна та закінчуючи виробництвом, кожен елемент повністю made in Ukraine.
Приміряти і придбати речі з колаборації можна у столичному ЦУМі у спеціальному поп-ап корнері до 24 вересня. Також колекція доступна на сайтах tsum.ua та frolov.ua.
Фото: пресслужба FROLOV, Depositphotos