Гід новими весняними колекціями українських брендів

Модні знахідки
Весна впевнено крокує міськими вулицями, а разом із нею з’являється бажання оновити гардероб. Час забути про важкі тканини та глибокі відтінки й поставити на легкість, елегантність і витонченість.
Українські бренди цього сезону перевершили самих себе: гра з фактурами, бездоганні силуети та увага до деталей — усе для того, щоби кожен ваш образ мав бездоганний вигляд. Ми зібрали 13 найсвіжіших весняних колекцій, речі з яких точно варто приміряти цього квітня.
KULAKOVSKY
У новому сезоні дизайнер бренду Артур Кулаковський виходить за межі свого традиційного дизайну та представляє нові текстури, матеріали та силуети, які додають чуттєвості та спокусливості зазвичай утилітарному діапазону колекцій KULAKOVSKY.
Оголені ключиці, відкрита спина та екстраміні-довжина транслюють «чарівну сексуальність повсякденного життя».
Водночас худі і бомбери унісекс, структуровані пальто та мотоциклетні куртки врівноважують провокаційність нових речей — мікрошортів, прозорих спідниць і суконь-бюстьє своїми силуетами оверсайз та стриманими кольорами.
У цьому сезоні бренд вибирає замшу як основний матеріал для колекції. Також можемо побачити багато варіацій шкіри, щільну бавовну, шовк із вишивкою та нейлон із тривимірною текстурою.
Article
Цієї весни Article презентує колекцію Renaissance, що символізує новий початок, надію та силу рухатися вперед. Колекція віддзеркалює цю ідею через поєднання кольорів, принтів і фактур.
У палітрі — ніжний рожевий, що символізує світанок, темно-синій, як глибина змін, теплий коричневий та класичний сірий, що надають відчуття стабільності. Принти додають динаміки: смужка різної ширини, класична клітинка та шкіра в різних відтінках.
Усі моделі поєднують класичні форми та нові дизайнерські рішення, однак при цьому кожен елемент колекції говорить про оновлення. Блейзери уособлюють силу та впевненість.
Легкі блузи створюють відчуття свободи. Мініспідниці та костюмні шорти-бермуди — це сучасний погляд на весняний гардероб. А тренч завершує образ, підкреслюючи легкість змін і природність оновлення.
S-cape
У новій колекції «Вйо до пригод» S-cape обрали бути острівцем стабільності. Тими, хто не підведе, якщо раптом закортіло прогулятися під дощем. Або ж чкурнути на вихідні в інше місто. Або ще десятки та сотні різних «або».
«Ми тут, щоб підтримувати людей у кожному русі, кожному рішенні, кожному «а чому б і ні?» — діляться засновниці бренду Наталя Алексєвич і Оксана Свентах.
До колекції увійшли: нова модель жовтого плаща-дощовика, що є лідером серед відміток в Insta, анорак в універсальному відтінку Haze та виразному Lime, куртка прямого крою, яка доречна для стриманих образів і сміливих поєднань.
А також топвибір клієнтів серед аксесуарів для захисту від надмірного сонця, вітру та раптових опадів — функціональна панама.
KA.El Apparel
В основі дропу KA.El Apparel — чисті лінії й лаконічні силуети, підсилені оригінальними елементами крою, витонченими драпіруваннями й контрастом фактур.
Денім, трикотаж, сітка — кожна текстура знайшла оригінальне прочитання, даючи нові ідеї для стайлінгу, як-от сітчастий топ, який легко трансформується з буденного на більш ошатний формат.
Стримана колірна палітра колекції, в основі якої базові чорний, білий, беж і блакитний, підсилена яскравими акцентами, що додають образам легкості й жвавості. Кожна деталь продумана так, щоб жінка почувалася впевнено і стильно будь-якої миті.
Leinle
Нова колекція Leinle побудована на принципі «носиш — відпочиваєш». Кожен виріб має текстури, що дають тілу дихати, дарують легкість і змогу рухатися вільно. Саме тому кампанія бренду знята в стилі балеткор — напрямку, що поєднує чуттєвість балету з динамікою міського життя.
У цьому контексті кампанія Leinle стала чудовою інструкцією того, як поєднувати домашні елементи одягу — шорти, бра, футболки з активнішими частинами гардеробу, такими як балетки чи гольфи.
Речі, що зазвичай асоціюються з домашнім комфортом, набувають нового прочитання і формуються в готові образи для прогулянок в парку, обіду в кафе чи зустрічей з друзями.
MOLODO
Бренд аксесуарів та одягу з органічного шовку MOLODO анонсував шовкові халати. Лінійка втілює у собі поєднання елегантності та комфорту.
Шовкове кімоно — це ідеальний супутник для б’юті-ритуалів, відпочинку вдома та у відпустці. Його можна носити після душу, поверх піжами або просто на голе тіло.
Халати мають функціональну та комфортну довжину рукава — 3/4. Манжети й пояс додають образу завершеності, а зручні приховані зав’язки з внутрішньої сторони виробу забезпечують потрібну фіксацію та створюють додатковий комфорт.
Айтеми представлені у двох довжинах і підходять всім типам фігури, адже йдуть у розмірі one size. Також в асортименті представлене кімоно для чоловіків.
KLOTT
Весняно-літня колекція KLOTT — це прояв свободи та сили характеру, відображений у деталях.
Рвані футболки у монохромних тонах, виварені майки з необробленими краями, широкі джинси з залишками фарби — кожен елемент створений для тих, хто не прагне відповідати чужим очікуванням.
«Свій шлях не потребує схвалення» — саме цю філософію передає колекція. «Ми створюємо одяг для людей, які живуть за власними правилами та не бояться висловлювати свою позицію через стиль», — кажуть у KLOTT.
Колекція представлена в унісекс-форматі та виготовлена з преміальних тканин. Дизайн та виробництво виконані українськими майстрами та майстринями, що підкреслює автентичність та якість кожного виробу.
Match Denim
У новій весняній колекції бренд Match Denim пропонує інтерпретацію коричневого деніму в кольорі Mocha Mousse, який був визначений Pantone кольором року. Цей відтінок набує нового звучання через ретромотиви, що апелюють до загального тренду в моді на повернення 1990-х.
Також у колекції присутні синій денім, поєднаний із бордовим, а також ніжно-блакитний, що створює ідеальний весняний настрій.
Особливу увагу бренд приділив текстурам і деталям. Жакет із деніму з відкладним коміром, натхненний ретротематикою та офісним стилем кінця 1980-х — початку 1990-х років, є виразним елементом колекції, що поєднує класичні лінії та сучасну інтерпретацію.
Цей жакет стане ідеальним вибором для тих, хто хоче додати до свого гардеробу елегантний, але актуальний образ.
Крім того, коротка спідниця з деніму дає можливість створювати трендові комбінації з багатошаровою структурою, дозволяючи експериментувати з різними стилями і додаючи до образу динамічність та оригінальність.
044Garden
044Garden представляє весняну колекцію, натхненну дитинством 2000-х. Для цього бренд поєднав різні текстури: від вельвету до деніму, від цупкої бавовни до ніжної віскози.
Жіноча частина колекції — це оновлені велюрові костюми-бестселери бренду в яскравих відтінках. Також бренд розширив лінійку спортивних костюмів, запропонувавши більше варіантів для різних стилів. Доповнюють колекцію новинки: універсальні джинси вельветові штани та легкі віскозні костюми.
Для чоловіків 044Garden підготували капсулу з акцентом на комфорт і універсальність. У ній — спортивні костюми, базові футболки й лонгсліви, а також новинка — чорні вельветові штани в кежуал-стилі.
SIXIÈME
SIXIÈME в новому дропі представляє три лімітованих лонги, кожен з яких розкриває різні грані жіночої енергії: ніжність, магнетизм та впевненість.
Так, Tender — прозорий базовий лонгслів, натхненний ніжністю та гармонією. Легкість тканини дарує відчуття тепла перших весняних променів. Це річ, в якій ти просто дозволяєш собі бути справжньою та існувати в комфорті свого тіла.
Magnet — боді-лонгслів у трендовому кольорі весни 2025 Déia Vu Blue за версією Pantone. Чіткі лінії та виразні плечі — символ сміливості та магнетизму. Створений для тих, хто не боїться бути в центрі уваги та підкреслювати свою силу через стиль.
Vivid — молочний оверсайз-лонг, який втілює сміливість бути яскравою й наповненою силою. Його насичені відтінки ніби фіксують найгарячішу мить заходу сонця — момент, коли ти відпускаєш контроль і просто дозволяєш собі відчувати. Це про спонтанність, експресію та свободу проявляти себе такою, як є.
SHTOR
Дизайнерка Галя Штор представляє METAMORFOSI — новий розділ у розвитку SHTOR. Це колекція про зміну як неминучість, про баланс між хаосом і порядком та переродження.
Як і в попередніх колекціях, Галя працює з натуральними матеріалами — деревом, камінням, але цього разу додає штучне волосся, створюючи складні, фактурні форми.
До колекції увійшли піджаки, зіп-жакети, спідниці та боді, декоровані штучним волоссям, а також прикраси і аксесуари: намисто із дерев’яних намистин, клатч із дерева з кам’яними вставками з Греції та інші айтеми.
W8LESS
Весняна колекція W8LESS зібрана з різних стилів та тканин, вона — для різних жінок, і в цьому полягає основна концепція. Для легкої навігації бренд умовно поділив лінійку на кілька частин: вʼязані моделі, бавовна в японському стилі, велюр та тонка вовна.
W8LESS має власне вʼязальне виробництво, яке створило базові елементи гардеробу: футболки, лонгсліви та кардигани в пастельних кольорах.
«Тонка вовна, яку ми використовуємо третю весну поспіль — безумовний bestseller. Ідеальне міжсезонне рішення, яке обʼєднує класичні фасони з брутальними елементами. Мій вибір — це піджак вільного крою та сукня-піджак», — каже дизайнерка Анна Шаш.
O.TAJE
Колекція Timeless Knits від бренду O.TAJE — втілення універсальності, позачасовості та витонченості трикотажу. Вона створена з італійської пряжі: 90% бавовни та 10% кашеміру.
Поєднання натуральних волокон забезпечує приємний контакт із тілом, легкість та м’якість. Бавовна додає дихальних властивостей, а кашемір — ніжність та делікатність, що непідвладні часу.
Пастельний блакитний колір став головним акцентом колекції, пропонуючи ніжність і легкість після зими з її насиченими відтінками.
Кожна річ — від витончених топів і суконь з віскози до затишних кардиганів — зберігає баланс між універсальністю й лаконічністю. Та створена для інтеграції і в базові комплекти, і в багатошарові образи.
Фото: пресслужби брендів