Глен Пауелл запускає власний бренд харчових продуктів

Smash Kitchen
Глен Пауелл, 36-річний американський актор, вирішив не відставати від сучасних трендів і запустив бренд харчових продуктів під назвою Smash Kitchen. Ця торгова марка пропонує лінійку органічних продуктів без кукурудзяного сиропу з високим вмістом фруктози, штучних ароматизаторів, барвників і консервантів. Наразі серед випущених товарів є кетчуп, гірчиця, майонез і соус для барбекю, а також органічний гострий медовий кетчуп, органічний гострий майонез і органічний гарячий медовий соус для барбекю.
Уся продукція від Smash Kitchen доступна для продажу в магазинах Walmart, а також є на сайті мережі супермаркетів і коштує менше як п’ять доларів.
З нагоди запуску бренду, Пауелл влаштував вечірку в приватному маєтку, на яку завітали родичі кінозірки, подружжя Ділан та Барбара Спроус, Леонардо Ді Капріо, Ешлі Грін та інші.