Now Reading
Глен Пауелл запускає власний бренд харчових продуктів

Глен Пауелл запускає власний бренд харчових продуктів

Глен Пауелл запускає власний бренд харчових продуктів

Smash Kitchen 

 

Поки славнозвісні артисти та інфлюенсери створюють власні бренди косметики, одягу, лінійки парфумів тощо, 36-річний американський актор Глен Пауелл вирішив не відставати від сучасних трендів, запустивши бренд харчових продуктів під назвою Smash Kitchen.

Ця торгова марка пропонує лінійку органічних продуктів без кукурудзяного сиропу з високим вмістом фруктози, штучних ароматизаторів, барвників і консервантів.

Наразі випущені товари включають кетчуп,  гірчицю, майонез і соус для барбекю, а також органічний гострий медовий кетчуп, органічний гострий майонез і органічний гарячий медовий соус для барбекю.

Глен Пауелл запускає власний бренд харчових продуктів

Вся продукція від Smash Kitchen доступні для продажу в магазинах Walmart або на сайті мережі супермаркетів і коштують менше п’яти доларів.

Також, з нагоди запуску бренду, Пауелл влаштував вечірку в приватному маєтку, на якій з’явились родичі кінозірки, подружжя Ділан та Барбара Спроус, Леонардо Ді Капріо, Ешлі Грін та інші.

 

Переглянути цей допис в Instagram

 

Допис, поширений Just Jared (@justjared)

 

5 1 vote
Article Rating
Какова ваша реакция?
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Влюбился
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Лайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Нелайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Под вопросом
0
Subscribe
Notify of
guest
0 Комментариев
Inline Feedbacks
View all comments

© 2025 INSIDER Усі права захищені.
Будь-яке копіювання та відтворення тексту, зокрема часткове та у будь-яких формах, без письмового дозволу правовласника заборонено.


НАШІ ПАРТНЕРИ
Depositphotos