Гротескні форми й краватки-коси: химерна колекція Schiaparelli FW’24
У своєму дусі
На показі у Парижі бренд Schiaparelli традиційно здивував та подарував порцію еклектики. За задумом дизайнера, повсякденний гардероб жінки бренду Schiaparelli сповнений грайливих та сміливих інтерпретацій базових речей та силуетів. У цьому справжня сутність прет-а-порте Schiaparelli сьогодні.
Креативний директор Деніел Розберрі представив сюрреалістичну колекцію сезону осінь-зима, в якій поєднались джинсовий костюм з краваткою у вигляді заплетеного в косу штучного волосся, сукня із зображенням жіночого силуету, дута куртка, що імітує чоловічий торс, шуба з корсетними вставками тощо.
«Коли ви думаєте про Schiaparelli, ви повинні не лише думати про знаменитостей чи про кутюр. Ви повинні також думати про повсякденні речі, які ви могли б носити прямо зараз», – наголосив Деніел Розберрі й втілив свою ідею у креативній та трохи гуморній формі.
Таку химерність продемонстровано, наприклад, у верхньому одязі, що підкреслює статус, від темно-синього бушлата, на ґудзиках якого написано назву бренду, до стьобаної куртки-пуховика з шістьма кубиками пресу та латунними ґудзиками на місці грудей.
Фото: @schiaparelli