Gucci перезняли сцени з культових фільмів Стенлі Кубрика у новій рекламній кампанії
На стику кіно та моди
Gucci перезняли сцени з культових фільмів Стенлі Кубрика для нової осінньої кампанії бренду Exquisite. У фото- та відеокадрах легко впізнати «Космічну одіссея 2001 року», «Сяйво», «З широко заплющеними очима» та «Заводний апельсин». Знімав знаменитий дует фотографів Мерт Атлас і Маркус Пігготт.
«Я завжди був зачарований кіно. За його здатність розповідати історії, які можуть досліджувати людські пригоди та їх поворотні моменти, — каже креативний директор Алессандро Мікеле про зйомку Exquisite Gucci. – Я завжди представляв свої колекції як фільми, здатні передати кінематографію сьогодення: безліч історій, еклектичних та дисонуючих, здатних сакралізувати людину та її здатність до метаморфоз».
У кадрі вечірня сукня органічно займає своє місце в антиутопічному «Космічна одіссея 2001 року», а образ adidas x Gucci з’являється як новий персонаж у фірмовій сцені «Сяйво».
«Його здатність створювати історії, здатні виходити за межі, перетинати кордони та спалювати ярлики, – завжди глибоко надихала мене», — каже креативний директор Алессандро Мікеле про культового режисера, якому присвятив роботу.
Прагнучи створити «коротке замикання» у візуальному ряді Exquisite Gucci, Мікеле впроваджує пасторальну сцену, натхненну фільмом «Баррі Ліндон», де показує сукню adidas x Gucci, стиль якої – яскравий приклад на стику минулого і сьогодення, як і роботи Кубрика.