Художниця Юлія Пекер-Моховикова і бренд Aisenberg представили спільну колекцію деніму
Одяг як артоб’єкт
Fashion індустрія – це завжди про мистецтво, а коли одяг доповнюють ще й унікальні елементи, він взагалі перетворюється на справжній артоб’єкт. Така трансформація відбулася з денімом одеського бренду Aisenberg, який перетворився на полотно для талановитої художниці і колишньої моделі Юлії Пекер-Моховикової.
Зокрема, відома українка запринтувала на джинсах Aisenberg синьо-жовте серце, яке транслює сильні емоції, що зараз відгукуються кожному українцю.
«Моя творчість наразі – пошук. Денім для мене – це те, що я завжди можу вдягти або порізати і розмалювати. А моє серце зараз б’ється в унісон з серцем кожного українця. Моя Україна – світло, і воно переможе темряву», – коментує художниця.
Цією колаборацією Aisenberg і Юлія Пекер-Моховикова хочуть показати, що речі – це не про буденність, а про індивідуальність та мистецтво.