INTERTOP та CHER’17 представили нову колекцію і зняли мініситком
Стильна весняна колаборація
Українські fashion-бренди INTERTOP та CHER’17 представили нову спільну колекцію весна-літо 2024, лейтмотивом якої стали легкість, витонченість та жіночність.
До дропу увійшли чоботи-ковбойки, лофери, кросівки, черевики, легкі балетки, сандалі, відкриті босоніжки та шльопанці. Трендова фурнітура, регульовані ремінці чи застібки, металеві «носики» правильно розставляють акценти та підкреслюють весняний вайб колекції.
«Створюючи колекцію з колаборації, ми шукали ідеальний баланс між легкістю, елегантністю та жіночністю. Кожна модель відображає наше прагнення до створення неповторних образів, які надихають на нові досягнення та пригоди в цьому сезоні», — зазначила засновниця CHER’17 Тетяна Парфільєва.
Якісні матеріали та виважений дизайн створюють структурований вигляд та ідеальні форми сумок, які стануть стильною й лаконічною базою для свіжих весняних образів. А яскраві кольори виділяють аксесуари колаборації з-поміж інших та доповнюють будь-який лук.
Натхненні пробудженням весни та можливістю впевнено й сміливо рухатись вперед, бренди презентують трендові моделі взуття та аксесуарів у своєму мініситкомі, беручи приклад із культових серіалів.
Персонажів кампейну втілили засновники бренду CHER’17 Тетяна Парфільєва та Іван Кришталь, а також українські зірки та лідери думок Даша Квіткова, Настя Гонцул, Вікель, Женя Таллер, Богдан Шелудяк.
Новий рекламний кампейн CHER’17 та INTERTOP набув шаленої популярності у соцмережах — понад 6 мільйонів органічних переглядів!
Улюблену пару взуття чи аксесуари можна з легкістю поєднувати з одягом лімітованої колекції INTERTOP x CHER’17 і експериментувати з образами: спідницями, легкими сукнями, костюмами, штанами, кофтами.
Речі з нової колекції вже можна придбати в усіх магазинах мережі INTERTOP та CHER’17, на сайті INTERTOP.UA, cher17.com й у мобільному застосунку.
Фото: пресслужба INTERTOP