JUL та Ukrainian Folks оновили дроп, присвячений народним пісням
Культурна броня
Мас-маркет бренд JUL відновив роботу та знову об’єднався з етнографічним візуальним щоденником Ukrainian Folks для випуску оновленого дропа, присвяченого українським народним та естрадним пісням. Головне завдання колаборації — інтеграція українського фольклору в сучасний контекст.
«Ворог може знищити інфраструктуру і позбавити нас виробництва, перетворити міста в попіл, але є речі, які він не відбере ніколи – нашу культуру, нашу історію, нашу народну спадщину. Українська культура сама себе відтворює, і так буде завжди. Нині – найліпший час, щоб вкотре звернутися до коріння і розповісти про нього світові», — розповідає засновниця JUL Юлія Логвін.
До лінійки увійшли унісекс-футболки, лонгслів та сумка-шоппер. Всі речі прикрашені назвами народних пісень «Несе Галя воду», «Ой, у вишневому саду» та романсу Костянтина Думитрашко «Чорнії брови, карії очі».
Дроп вже доступний на сайті JUL. 25% виторгу від продажу речей пожертвують благодійній організації «Повернися живим», яка допомагає армії.
Jul та Ukrainian Folks також закликали робити фотографії у речах колаборації, публікувати їх у соціальних мережах та позначати хештегом #МояКультурнаБроня: «Нехай вони [речі] стануть вашим оберегом та вашою бронею, а можливо, і зброєю. Нехай вони стануть для вас ще одним нагадуванням про те, за що ми сьогодні боремося».