Кайлі Дженнер знялася для WSJ у речах власного бренду
В об’єктиві Кесс Берд
Наймолодша із сестер клану Кардаш’ян-Дженнер, модель і бізнес-вумен Кайлі Дженнер стала головною героїнею нового номера The Wall Street Journal Magazine. 26-річна знаменитість прикрасила обкладинку журналу і знялася у фотосесії, для якої приміряла кілька образів від свого власного новоствореного бренду Khy – назва марки походить від дитячого прізвиська Кайлі.
Концепція у бренда наступна: кілька разів на рік модель запрошуватиме різних дизайнерів для створення дропів. Загалом, приблизно те саме, що Анджеліна планує робити у своєму Atelier Jolie, і точно та сама схема, за якою сьогодні працює Жан-Поль Готьє. Тільки одяг буде дешевшим: у першій колекції Khy всі речі коштують не більше $200.
«Вся лінійка натхнена моїм особистим гардеробом та різним настроєм, у якому я перебуваю», – коментує Дженнер.
На головній сторінці Кайлі з’явилася в речах з першого дропу Khy: тренчі зі штучної шкіри та боді-сьюті з нейлону та еластану.
«У мене таке сильне бачення того, як я хочу виглядати, що я хочу робити і що хочу носити», – каже модель.
Для інших світлин модель приміряла сукню-комбінацію і різнокольорову шубу зі штучного хутра.
Автором зйомки виступив фешн-фотограф Кесс Берд.