Катя Тейлор запустила власний бренд одягу
Ідеї багатофункціональності в дії
Арт-куратор і засновниця Port Agency Катя Тейлор запустила власний бренд одягу.
«Я шию собі гардероб, скільки себе пам’ятаю. Так що в якомусь сенсі мій диплом кравець верхнього одягу мені пригодився. Мене завжди підбивали, мовляв, поший колекцію. Але як підприємець я знаю, що пошити колекцію – це не просто пошити колекцію. Це складний цикл від назви бренду до організації продажів, це робота, відповідальність, якість, час, страх провалу і тому я вписалася. Нехай і на мінімалках», – розповідає Тейлор.
Дебютна колекція – це стьобані спідниці-трансформери архітектурного силуету, на синтепоні. Легким рухом руки вони перетворюються в пончо, кімоно або корейський ханбок.
На їх створення Катю спонукала холодна зима.
«У мене все мерзне 9 місяців в році і зокрема попа. А хочеться носити красиві короткі куртки навіть в січні. Тому я винайшла стьобану спідницю на синтепоні, яку можна носити зверху на джинси, коротке плаття взимку (що взагалі немислимо) і взагалі все, що завгодно», – зазначила вона.
Основні кольори колекції – червоний, жовтий, чорний і коричневий.