Кім Кардашʼян створила першу колекцію білизни для чоловіків

У ролі моделей — спортсмени
43-річна американська телезірка й бізнесвумен Кім Кардаш’ян не припиняє дивувати своєю працьовитістю і далекоглядністю.
Після нового успішного кампейна жіночої білизни й домашнього одягу із бавовни власного бренду Skims, обличчями якого стала Cardi B, Кім націлилась на нову клієнтську аудиторію. І це — чоловіки!

Для сильних та стильних зірка створила лінійку еластичних трусів, майок, футболок і легінсів, рекламувати які запросила знаменитих спортсменів.

Так, моделями стали найкращий захисник НФЛ Нік Боза, футбольна легенда Неймар-молодший та баскетболіст НБА Шай Гілджес-Александр.

У спекотній фотосесії не залишилося місця для уяви: нові обличчя бренду позували у боксерах із колекцій Skims Mens Cotton, Stretch та Sport, кожна з яких має свої переваги.

Білизна лінії Cotton підійде для повсякденного носіння, Stretch — ніколи не втратить форму, а Sport — ідеальний варіант для активного способу життя.

Сама Кім Кардаш’ян заявила, що дуже рада запуску чоловічої лінійки, і не дочекається, коли покупці матимуть можливість ближче з нею познайомитися.



Нагадаємо, Кім Кардаш’ян запустила Skims у 2019 році. Нині бренд оцінюють у чотири мільярди доларів.
Фото: Instagram @skims








