Кішка Карла Лагерфельда стала зіркою кампейну швейцарських годинників

Пухнаста модель
До 20-річчя своїх культових годинників Big Bang швейцарський бренд Hublot зробив неочікувано елегантний та іронічний хід — запросив знятися у кампанії … кішку Шупетт.
Улюблениця покійного Карла Лагерфельда, голубоока бірманка, яку називають найвідомішою й найрозпещенішою кішкою у світі, знову в центрі уваги. Відомо, що дизайнер залишив їй частину свого спадку, а нині про неї піклується його колишня домогосподарка. Шупетт не просто домашня улюблениця, а справжній культурний феномен — із власним характером, упізнаваним стилем і медійною присутністю.
«У неї немає зап’ястя, та вона точно знає, як визначити час», — з іронією зазначає Hublot у пресрелізі. Образ Шупетт у кампанії втілює цінності Big Bang: зухвалу індивідуальність, упевненість і любов до епатажу.
На знімках, зроблених фотографом Карліном Якобсом, Шупетт позує в стилізованому образі поруч із моделлю Big Bang 20th Anniversary Red Magic. Один кадр — грайливо провокаційний: кішка спокійно відпочиває на малиновому оксамиті з келихом молока та яскравим годинником у центрі кадру. В іншому — з’являється у відео, замінюючи голову моделі, і задумливо вдивляється в циферблат Hublot, ніби перевіряючи час.
Ця кампанія — ще одне підтвердження, що Hublot не боїться ламати шаблони та мислити поза рамками. А Шупетт — ідеальна муза для такого ювілею.
Нагадаємо, випущена 2005 року, перша модель годинника Big Bang нагороджена за найкращий дизайн на Grand Prix d’Horlogerie de Genève, яку вважають «Оскаром» у світі годинникового мистецтва.
Фото: Hublot