Концерн LVMH купує у Jay-Z половину його марки шампанського Armand de Brignac
Сума угоди не розголошується
Минулого тижня відбулася відеозустріx Jay-Z і Філіпа Шауса, виконавчого директора концерну LVMH. Репер вийшов на зв’язок зі свого будинку в Лос-Анжелесі, а Шаус – з паризького офісу компанії, повідомляє New York Times.
Йшлося про придбання LVMH половини Armand de Brignac, бренда ігристого, відомого також як Ace of Spades, що належить музиканту. Угода, умови якої поки не розкриваються, вигідна обом сторонам. Jay-Z отримує організаційну підтримку і поширення бренда глобальною «машиною» концерну, а LVMH – чималий культурний вплив фігури музиканта й вигідне маркетингове рішення з огляду на те, що останнім часом особлива увага приділяється расизму в сфері розкоші.
«У вашому розумінні світу завтрашнього дня ми вважаємо, що ви створили нового споживача шампанського», – зазначив Філіп Шаус у розмові з музикантом. Здавалося б, не найкращий час для інвестицій в ігристе, але концерн купує не просто алкогольну марку, а культурне ноу-хау і вихід на ринки, які зазвичай не обслуговуються деякими з його брендів.
Відомо, що в 2018 році половина «Арман де Бріньяк» була оцінена в 250 мільйонів доларів. Jay-Z придбав бренд в 2014. Це шампанське виробляється в одному з французьких містечок, на нього відмінний попит. Знакові пляшки з «козирним тузом» можна побачити на топових вечірках Лос-Анжелеса і не тільки. Крім лінійки Ace of Spades, зірковий чоловік Бейонсе разом з Bacardi володіє 50% коньячного бренда D’Ussé.