К’яра Ферраньї та її модні маніфести для фестивалю у Сан-Ремо
Важливі посилання за допомогою культового вбрання
Вчора у Сан-Ремо відбулася церемонія відкриття музичного фестивалю, який, зазвичай, вирішує, хто представлятиме країну на міжнародному конкурсі «Євробачення». Ведучою заходу виступила італійська блогерка, модель і дизайнерка К’яра Ферраньї. Компанію їй склав співак та автор пісень Джанні Моранді.
Протягом усього фестивалю італійці зможуть побачити виступи Black Eyed Peas та Depeche Mode, а також презентацію нового альбому переможців «Євробачення» у 2021 році – гурту Maneskin.
З такої нагоди К’яра об’єдналася з Будинком моди Dior та його креативною директоркою Марією Грацією Кьюрі для створення свого гардеробу. Разом вони розробили чотири знакові вбрання, які ми побачимо протягом усього фестивалю, але про які блогерка уже встигла розповісти нам у своїх соцмережах.
«Коли ми почали думати про вбрання для двох вечорів фестивалю, ми одразу зрозуміли, що нам потрібний одяг не тільки тому, що він ексцентричний чи претенційно красивий, а й для того, щоб донести важливі месседжі з найпопулярнішої сцени в Італії», – каже Ферраньї.
Один із нарядів – це те, що вони назвали «сукнею проти ненависті» – білий дизайн зі справжніми «ненависницькими» повідомленнями, вишитими чорними перлами, які Ферраньї отримувала від своїх хейтерів у соцмережах.
«Цим вбранням ми хочемо нагадати жінкам, щоб вони не дозволяли ненависникам ображати їх. Потрібно прислухатися до думки лише тих людей, які вас люблять», – пояснила Ферраньї в дописі.
Друге вбрання імітує оголене тіло К’яри.
У такий спосіб автори виступають проти об’єктивізації жіночого тіла.
А сукня зі спідницею – своєрідна метафора «визволення з кліток» стереотипів.
«Ця сукня уособлює надію на порушення умовностей, нав’язаних патріархатом. Надія, яку ми вкладаємо у сьогоднішніх дівчаток, що вони стануть жінками завтрашнього дня», – йдеться у дописі.
На окрему увагу заслуговує чорна довга сукня-бюстьє, доповнена білою накидкою з написом «Think Libera» – прості, але сильні слова взяті з роботи французької художниці Клер Фонтен.
Ця фраза закликає всіх жінок відмовитися від емоційного шантажу повсякденного життя.