Легендарний тандем: Аль Пачіно і Роберт Де Ніро у кампейні Moncler

Перша модна колаборація акторів
Бренд Moncler представив нову рекламну кампанію Warmer Together («Тепліше разом»), головними героями якої стали легендарні актори Аль Пачіно та Роберт Де Ніро. Це — перша спільна така робота двох голлівудських ікон у межах модного проєкту. І вона покликана показати, що справжнє тепло народжується не лише від пуховика, а передусім — від людських почуттів і взаємної підтримки.
Кампанія стала частиною глобальної ініціативи Moncler, що поєднує філософію бренду з історією щирої дружби, яка триває між Пачіно і Де Ніро вже понад пів століття. Разом актори знімалися у культових стрічках «Хрещений батько 2», «Сутичка», «Ірландець» і «Право на вбивство».
Новий проєкт об’єднує п’ять головних тем: дружбу, повагу, довіру, єднання та внутрішнє тепло.
«Через дружбу Аль Пачіно та Роберта Де Ніро ми хочемо передати послання близькості, людяності та підтримки — цінностей, які роблять нас сильнішими», — зазначив генеральний директор Moncler Ремо Руффіні.
На чорно-білих фото актори зазнімковані спокійні та впевнені — без зайвої постановки. Де Ніро позує у культовій пуховій куртці Moncler Maya 70, а Пачіно доповнює образ шаликом і пальто.
«Дружба — це найцінніше, що може бути. Є люди, з якими ти ділиш життя без слів, із природним розумінням і довірою. Це і є суть життя», — поділився своїми думками у кампейні Аль Пачіно.
А Роберт Де Ніро у рекламному ролику висловив думку, яка стала головним меседжем кампанії: «Тепло ніколи не було про зовнішнє. Воно завжди про те, що всередині».
Фото: Moncler