Легкість і простота: бренд THEO та Mr.Zhuravchik створили серію діджитал-ілюстрацій
Вдалий метч
Всесвіти моди та ілюстрації завжди були близькі, і щодалі, ця співпраця щільніша. Так, український дизайнер Тео Декан, що представляє колекції в офіційному розкладі Тижня моди в Нью-Йорку, вважає важливою підтримку локальної арт-спільноти та допомагає не словом, а ділом виводити її на глобальний рівень шляхом різних колаборацій.
Новим проектом бренда стала співпраця з молодим українським ілюстратором Mr.Zhuravchik, чиї мінімалістські іронічні роботи в пізнаваному автентичному і дуже особистісному стилі резонують з цінностями THEO.
Mr.Zhuravchik створив серію діджитал-ілюстрацій, що демонструють одяг THEO в новому ключі – кілька мрійливому, дещо смішному, – м’яко поєднуючи естетику бренда і художника. У той час як споживання модного контенту стає все більш цифровим, з використанням 3D-технологій і доповненої реальності, перевести одяг в двовимірну площину здається сміливим рішенням.
Так вироби оголюються до свого фундаменту і стають чистою формою, змістом, ідеєю. Ця легкість і усвідомлена простота ілюстрацій покликані говорити людям зрозумілою чистою мовою, без зайвих ускладнень і важких смислів, адже останніх в цьому більш ніж достатньо.
«Ілюстрація загалом – це прекрасний, дуже зручний і простий інструмент комунікації за допомогою якого можна «замість тисячі слів» розповідати історії будь-якої складності, вирішувати проблеми і різного роду завдання,
передавати настрої і емоції, тощо», – коментує Mr.Zhuravchik, який займається ілюстрацією вже кілька років, полюбивши малювати ще в ранньому дитинстві, яке провів в Трускавці.
На питання про персонажі креатор відповідає: «Насправді персонаж один, містер Журавчик. Так історично склалося, що я досить замкнута і не соціальноактівна людина, а всі живі контакти з людьми для мене дуже стресові, тому містер став для мене паличкою-виручалочкою. Через нього я можу легко і невимушено розповісти про все, що відбувається у мене або навколо мене. Наче парламентер. Той хороший приклад того, як ілюстрація доповнює реальне життя».
Вдалий метч з THEO, на думку Mr.Zhuravchik, вийшов завдяки загальним рисам його творчості і стилю бренда – мінімалізму і стриманості.