Levi’s робитиме зйомки з моделями, створеними штучним інтелектом
Для більшої інклюзивності
Штучний інтелект поступово заповнює все більше сфер нашого життя. Не оминула ця технологія й моду. Бренд Levi’s у своїх комерційних зйомках для цифрових платформ планує використовувати моделей, що згенеровані штучним інтелектом. Мета такого рішення — зробити кампанії більш інклюзивними.
Зйомки будуть створюватись у партнерстві з амстердамською студією цифрової моди LaLaLand, яка займається розробкою AI-моделей з 2019 року.
«Мода та технології — це одночасно і мистецтво, і наука. Ми дуже раді співпраці з LaLaLand, компанією з такими високоякісними технологіями, які можуть допомогти продовжити наш шлях до більш різноманітного та всеосяжного обслуговування клієнтів», — сказала Емі Гершкофф Боллс, керівник глобальної стратегії нових та цифрових технологій Levi’s.
За допомогою AI-моделей Levi’s зможе представляти свої товари на абсолютно різних типах фігур, у різних розмірах та вікових категоріях, а також використовувати всі расові та етнічні приналежності.
Перші кампанії Levi’s з використанням штучного інтелекту ми побачимо вже цього року.
Фото обкладинки: Levi’s