Loewe, Prada і Versace: названі найпопулярніші бренди в світі за останній час
За другий квартал 2023 року
Кожен квартал Lyst Index публікує новий перелік модних будинків, дизайнерів, продуктів та тенденцій, які очолили рейтінги лідерів fashion-індустрії. Так, у другому кварталі 2023 року важка робота Джонатана Андерсона окупилася в LOEWE: кількість пошукових запитів цього кварталу зросла на 19%. Таким чином, бренд вперше визнано найпопулярнішим у світі.
Поза сумнівом, це сталося завдяки низці зіркових показів на подіумах, які стали одними з найкращих цього сезону. А ще таких продуктів, як майка Anagram, яку обожнюють всі селебриті. Додайте до цього вірусні предмети, такі як туфлі на підборах-балонах, та капсульну колекцію Будинку Pixel. Не дивно, що LOEWE піднявся на вершину.
Свій успіх у рейтингу Lyst бренд святкує новою осінньо-зимовою кампанією з Джеймі Дорнаном. Він відомий своєю співпрацею з такими брендами як Calvin Klein, Dior і Giorgio Armani. Але світову славу здобув, зігравши головну роль у фільмі «П’ятдесят відтінків сірого».
Повертаючи до рейтингу, ось як виглядає топ-10 брендів загалом: LOEWE, Prada, Versace, Miu Miu, Bottega Veneta, Valentino, Saint Laurent, Moncler Gucci та Dior.
До речі, Louis Vuitton не потрапив у топ-10. Він посідає 11-е місце, піднявшись на дві позиції порівняно з попереднім кварталом за допомогою зіркової команди Вільямма Фаррелла. Це дивно, враховуючи ажіотаж навколо шоу та призначення Фаррелла у поєднанні з його власною «вірусністю», сюди ж сумка LV Speedy за 1 000 000 євро, виступ Jay-Z на шоу, Ріанна як обличчя кампанії, та понад 1 млрд переглядів показу в Парижі.
Втім він перевершив Dolce & Gabbana, який опустився на п’ять позицій і посів 12 місце. Balenciaga, схоже, трохи відновився, піднявшись на 16-те місце з 18-го в першому кварталі, тоді як компанія Кім Кардаш’ян SKIMS вартістю 4 мільярди доларів залишається на 17-му місці.
Щодо рейтингу найпопулярніших товарів, то LOEWE має два продукти в топ-10. Це топ з анаграмою, який є найпопулярнішим продуктом цього кварталу, та плетена сумка на четвертій позиції.
Кросівки Mexico 66 від Onitsuka Tiger, які зібрали понад 113 мільйонів переглядів на TikTok, є другим найпопулярнішим продуктом. За ними йдуть сонцезахисні окуляри Maxi Medusa Biggie від Versace.
Фото: Instagram @Versace, @LOEWE, @Louis Vuitton, @Prada