LVMH закриває модний бренд Ріанни Fenty
Він проіснував всього два роки
Французький люксовий конгломерат LVMH прийняв рішення закрити модний бренд співачки Ріанни Fenty всього лише через два роки після запуску. Новину представники LVMH підтвердили виданню WWD.
Причиною такого рішення стали низькі продажі – спочатку планувалося, що Fenty буде випускати по 8 колекцій на рік. Однак таке завдання виявилася надто амбітним і непосильним. «Ріанна та LVMH спільно прийняли рішення про припинення діяльності в Європі в очікуванні кращих умов», – йдеться в офіційній заяві. Крім того, погіршив ситуацію і локдаун: через карантинні обмеження у Ріанни не було можливості відвідувати офіс у Парижі та фабрики в Італії. Остання колекція Fenty була представлена в листопаді 2020 року – бренд випустив лінію взуття, створену у співпраці з дизайнером Аміною Муадді.
Втім, на цьому співпраця Ріанни і LVMH не закінчується: люксовий холдинг продовжить підтримувати б’юті-бренди співачки Fenty Beauty і Fenty Skin, а також лінію нижньої білизни Savage X Fenty. «LVMH і Ріанна підтверджують своє прагнення зосередитися на зростанні та довгостроковому розвитку екосистеми Fenty, фокусуючись на косметиці, догляді за шкірою та нижній білизні», – заявили в LVMH.