«Любов», «Екстаз» та інші фільми Гаспара Ное, які не залишать вас байдужими
Те, що варто подивитися
27 грудня свій день народження святкує французький режисер Гаспар Ное. Цього року йому виповнюється 58 років.
Ное — один із найпровокаційніших режисерів сучасності. Його можна любити чи ненавидіти, але не звертати увагу на його творчість практично неможливо. Режисер знімає жорстке кіно, яке зачіпає глядачів своєю безкомпромісністю та оголеністю почуттів.
Ми вирішили згадати головні фільми Гаспара Ное, які варто подивитися.
«Незворотність», 2002
Картина знята у зворотному хронологічному порядку та складається з 13 епізодів. Під час її показу на Каннському кінофестивалі близько 250 глядачів не змогли додивитися фільм до кінця, залишивши зал. Декому з них навіть знадобилася медична допомога.
У центрі сюжету — дівчина, на ім’я Алекс, яка нещодавно дізналася про свою вагітність, та її чоловік Маркус. Між ними відбувається сварка на одній із вечірок. Після чого Алекс вирішує піти, відмовившись від пропозиції свого чоловіка про те, щоб провести її. Дівчині так і не вдалося дістатися додому.
Фільм демонструє наші рішення та події, які вже неможливо повернуть назад.
«Любов», 2015
Сумний і чуттєвий фільм про кохання в сучасному світі, де найчастіше його замінює звичайний секс. Молодий режисер Мерфі та його кохана, художниця Електра, вирішують урізноманітнити сексуальне життя. Вони запрошують у своє ліжко дівчину Омі, яка руйнує стосунки пари та приносить їм багато болю.
«Екстаз», 2018
Випускники академії сучасного танцю у Франції вирішують влаштувати прощальну вечірку. Вони збираються у закритій школі-інтернаті. Головний напій події – сангрія, в яку хтось підмішав наркотик. Хто це зробив і навіщо, невідомо. Наркотик звільняє всі інстинкти та приховані бажання танцюристів. Когось вони приводять до раю, а когось — до справжнього пекла.
«Вічне світло», 2019
Відьми у сукнях Saint Laurent та Шарлотта Генсбур та Беатріс Даль у головних ролях — особливості цього фільму. Гаспар Ное створив його разом із креативним директором французького Дому Ентоні Ваккарелло.
Генсбур і Даль, які грають самих себе, знімають фільм про відьом і розмірковують про жінок у кінематографі. 51-хвилинна картина наповнена миготливим світлом та сплесками емоцій головних героїв. Вона стала своєрідною посвятою кіно, музиці та моді.