Любов і зв’язок поколінь: бренд Poustovit вперше представив масову дитячу лінійку
В лукбуці нового дропа дизайнер зняла свою дочку Лізу та подруг із дітьми
Бренд Poustovit представив новий дроп, в якому нагадує про такі важливі в нинішній час речі, про глибинні основи життя – любов, материнство і сімейні цінності. Нова капсула сповнена затишку, дружби, тепла і сестринства.
Вперше за всю історію свого існування Poustovit розробив масову лінійку дитячого одягу. Заради нового проєкту команда бренда зробила зйомку, героїнями якої стали Лілія Пустовіт, Ірина Костюк і Вікторія Фіалка зі своїми дітьми. Стилістом зйомки стала Едіє Карімова, а фотографом – Аліна Тунік.
Вони являють собою відображення жінки Poustovit – сучасні, активні, вони з легкістю поєднують в собі ролі як турботливої матері, так і вірного друга, приклад для наслідування і успішної бізнес-вумен. Вишитий на спині худі малюнок – це частина українського наративу, дерево Життя, яке також акцентує увагу на вічних цінностях і зв’язку поколінь. Зима – це час сім’ї, час видихнути після напруженого року. Єднання з природою, зі своєю сім’єю і своїми справжніми почуттями допоможуть кожному знову відчути дитину в собі, скільки б років нам не було, вважає команда Poustovit.