«Любов – різноманітна»: OMELIA презентував соціальний проєкт до 14 лютого
Заклик залишатися самим собою та не приховувати своїх почуттів
У редизайн-бренді OMELIA вважають, що День усіх закоханих – це не лише про подарунки та приємні слова, а й про прояв щирих почуттів до своєї другої половинки, сім’ї та, найголовніше, до самого себе. Тому бренд створив важливий соціальний проєкт до 14 лютого, як нагадування про те, що кохання немає статі, віку, кольору шкіри та інших перешкод.
Головна місія цієї зйомки – показати, що кожен з нас заслуговує на любов, незалежно від того, як ми виглядаємо, звідки родом і кого ми обираємо собі в партнери.
На фотографіях герої проєкту не соромляться демонструвати свою любов до близьких людей. В OMELIA мріють, щоб і в звичайному житті кожна людина залишалася самою собою і не приховувала своїх почуттів.
На знімках хлопців і дівчат об’єднує велика редизайн-сорочка, створена з речей минулих колекцій бренду. Так автори хочуть показати, що їхні редизайни не лише рятують довкілля, а й зближують рідних людей.
«Життя кожного набуває нового сенсу, коли нею править любов. Дозвольте цьому почуттю оселитись у вашому серці. Не приховуйте почуттів. Здійснюйте вчинки. Наш світ точно зміниться, якщо в ньому буде більше кохання!» – каже дизайнер та засновник бренду Костя Омеля.