Макс Барських запустив власну лінію одягу під брендом NICK VANGARD
Чергового бренда в світі моди як раз не вистачало
Макс Барських вирішив поповнити і без того тісні ряди новоспечених дизайнерів, запустивши бренд одягу NICK VANGARD. Як повідомляє прес-служба артиста – це особиста історія шляху Барських, яка склалася завдяки інтересу до світу моди і самореалізації в музиці. «Це Art & Fashion проєкт, де виконавець залишається вірним яскравому стилю і бездоганно-глянсовій картинці», – йдеться в релізі.
«Я з дитинства цікавився світом моди. Збирав вирізки з журналів, дивився покази, вивчав історії різних модних Домів і дизайн загалом. Але потім в моєму житті з’явилася музика і я відклав інтерес до фешн на невизначений термін. Зараз всі накопичені ідеї та знання я втілюю в бренді NICK VANGARD. Спробувавши себе в новому напрямку, я вивчив всі нюанси виробничого процесу, знайшов команду приголомшливо талановитих людей, самостійно створив ескізи. Вийшла повноцінна колекція з продовженням і планами», – наводять коментар співака. Не здивовані, за більш ніж півроку карантину багато хто з селебріті встиг спробувати себе в новому амплуа.
Говорячи про дебютну колекцію, автор визначає її як Industrial Habits – «одяг для рок-зірок нового покоління, для тих, хто відчуває моду за рамками кліше». Їй характерні глибокі вирізи й мерехтливі тканини, ультракороткі сукні та жакети прямого крою.
Дух нічного міста покликані передати головні кольори колекції – чорний і золотий, а богемності і шику образам додають золото, блискучі і посипані палетками тканини. Верхній одяг представлений вініловими куртками і двобортним тренчем бордового кольору, а також шубами різної довжини з еко-хутра. Багато речей створені в лімітованій кількості, всього в дебютній лінійці більше 50 одиниць.
Окремо варто сказати про віжуал концептуального кампейну, який створив незмінний режисер всіх відеоробот артиста Алан Бадоєв в колаборації з Trend Pazl. У кампейні задіяні саундтреки, спеціально написані Барських для показу, які передають музичний настрій образів. У продажу колекція з’явиться в жовтні цього року на сайті бренда.