Марія Грація Кʼюрі — нова креативна директорка Fendi

Повернення до витоків
Італійський модний будинок Fendi оголосив про призначення Марії Грації К’юрі на посаду креативної директорки. Її дебютна колекція — осінь-зима 2026 — буде представлена у лютому на Міланському тижні моди.
Для дизайнерки це своєрідне повернення до витоків: саме у Fendi К’юрі розпочала кар’єру ще у 1989 році, де працювала протягом десяти років та стала співавторкою легендарної сумки Baguette. Останні вісім років вона керувала Dior, ставши першою жінкою в історії бренду на цій посаді.
За час роботи в Dior К’юрі зміцнила позиції модного будинку в межах групи LVMH, зробивши його синонімом сучасної елегантності з феміністичним акцентом. Тепер перед нею стоїть нове завдання — переосмислити ДНК Fendi, поєднавши спадщину бренду з актуальним баченням італійської розкоші.
«Марія Грація К’юрі — одна з найбільших креативних особистостей сучасності, і я радий, що вона повертається до Fendi, щоб продовжити висловлювати своє бачення моди всередині групи LVMH. Упевнений, що під її керівництвом бренд зміцнить свою спадщину і досягне нових успіхів», — заявив Бернар Арно, голова та генеральний директор LVMH Group.
Після відходу Кіма Джонса у 2024 році позиція креативного директора жіночої лінії Fendi залишалася вакантною. Тимчасово обов’язки виконувала Сільвія Вентуріні Фенді, онука засновників дому, яка восени 2025 року стала почесною президенткою бренду.
Фото: Instagram @mariagraziachiuri