Марія Грація К’юрі пішла з посади креативної директорки Dior

Після 9 років роботи
Сьогодні модний будинок Dior офіційно оголосив про завершення співпраці з Марією Грацією К’юрі, яка очолювала жіночі напрямки бренду протягом дев’яти років. Вона була креативною директоркою жіночого haute couture, прет-а-порте, аксесуарів і стала першою жінкою на цій посаді в історії Дому.
Її відхід знаменує кінець важливої епохи. Марія Грація приєдналася до Dior у 2016 році, замінивши Рафа Сімонса. І одразу заявила про себе як про послідовницю феміністського підходу в моді. Її дебютна колекція “Весна-літо 2017” із футболками We Should All Be Feminists викликала великий резонанс, відобразивши дух часу і ставши знаковою подією у світі моди.
За час свого перебування на посаді вона істотно підвищила прибутки бренду: з €2,2 млрд у 2017 році до €9,5 млрд у 2023-му. К’юрі також повернула до життя деякі культові моделі, зокрема сумку Saddle Bag з часів Джона Гальяно і активно працювала з сучасними художниками, такими як Джуді Чикаго та Мікалейн Томас.
Її часто критикували за надмірну комерційність, банальність і поверхневу роботу з соціальними темами. Але, попри все, бренд Dior зберіг свої провідні позиції на ринку. Амбасадорами марки були Дженніфер Лоуренс, Наталі Портман, Шарліз Терон, Роберт Паттінсон і Дженна Ортега.
Генеральна директорка Dior Дельфін Арно подякувала К’юрі за «творчість, що надихала і віддзеркалювала дух мосьє Діора». Сама дизайнерка висловила гордість за можливість створювати моду для впевнених жінок і працювати з командою майстрів.
Це вже не перші кадрові зміни в Dior: у квітні новим артдиректором чоловічих ліній став Джонатан Андерсон, який, за чутками, може стати наступником К’юрі, хоча офіційно це ще не підтверджено.
Останньою колекцією Марії Грації К’юрі став показ Dior Cruise 2026 у Римі — зворушлива присвята місту, в якому вона виросла, створена у світлій кольоровій гамі та стилістиці класичного італійського кіно й костюмованих балів.
Після завершення цього етапу у кар’єрі, у планах К’юрі – реставрація римського театру Teatro della Cometa, а також, можливо, запустить власний бренд.
Фото: Instagram @mariagraziachiuri