Mattel представили нову ляльку Барбі з синдромом Дауна
Компанія тримає курс на інклюзивність
Американський виробник іграшок Mattel у вівторок анонсував випуск нової ляльки Барбі, яка має зовнішні ознаки людини із синдромом Дауна.
За словами компанії, іграшка була випущена на ринок завдяки тісній співпраці з Національним товариством людей з синдромом Дауна (NDSS), в межах якої були обговорені форма, характеристика, одяг, аксесуари та упаковка ляльки, аби переконатися, що вона точно відображає людину з синдромом Дауна.
«Ми з гордістю представляємо ляльку Барбі з синдромом Дауна, яка дозволить краще передати різноманітність світу навколо нас», – сказала Ліза Макнайт, виконавча віцепрезидентка і глобальна керівниця напрямку Барбі і ляльок в Mattel.
Нова лялька є частиною лінійки Mattel Barbie Fashionistas, яка розширює уявлення дітей про красу та бореться проти стигматизації фізичних вад.
У рекламній кампанії з новою Барбі позує Еллі Голдстейн, яка народилася із синдромом Дауна. Свого часу вона стала першою моделлю з особливостями розвитку, яка знялася для рекламної кампанії Gucci та з’явилася на сторінках журналу Vogue.
Нагадаємо, у минулому Mattel неодноразово піддавалася критиці за поширення нереалістичних стандартів краси. Останніми роками компанія відмовилася від цієї репутації, змінивши параметри ляльок. Вона почала випускати Барбі із захворюванням шкіри вітіліго, слуховими апаратами та протезами кінцівок.
«Наша мета – дати можливість усім дітям побачити себе в образі Барбі, а також заохочувати дітей грати з ляльками, які не схожі на них», – додала у своїй заяві Ліза Макнайт.
Додамо, перша лялька Барбі з’явилася на прилавках магазинів у 1959 році, а цього року культовій іграшці виповнюється 64 роки.