«Мейкап — це моя тема»: Вікторія Бекхем про свій бренд косметики і бʼюті-експерименти
Інтерв’ю для Allure
Британська дизайнерка Вікторія Бекхем стала героїнею грудневого номера журналу Allure. На світлинах вона постала в елегантних сукнях від Balenciaga, Saint Laurent та її власного бренду VB.
Для макіяжу перед фотосесією теж використовували продукти Victoria Beckham Beauty.
Крім атмосферних кадрів, 49-річна Вікторія також дала інтерв’ю, в якому серед іншого розповіла, що обожнює макіяж та б’юті-експерименти.
«Я пробую все. Якби ви спитали: «Без яких двох речей ти не виходиш із хати?», я б відповіла: олівець для брів. Я поведена на бровах — мій чоловік ніколи не бачив мене без брів. А ще олівець для очей, який допомагає їм виглядати більш відпочилими», — розказала Бекхем.
«Мейкап — це моя тема. Мабуть, єдине, що мені добре вдавалося в школі, була творчість», — додала вона.
Так, любов до моди та бажання робити людей красивими з часом перетворилися на два успішних бізнеси.
«Я завжди багато працювала, щоб отримати схвалення з боку індустрії моди та краси, і знаєте що? Це дуже складне завдання. Але я впоралася. Мода тепер прибуткова, краса прибуткова», — каже Бекхем.
До слова, Вікторія запустила свою лінію модного одягу у 2008 році, а косметичну лінійку — у 2019. Нещодавно вона зізналася, що лише через 15 років її модний бізнес нарешті почав приносити прибуток.
Також Бекхем розповіла, що цікавитися мейкапом та доглядом за собою почала й їхня з Девідом 12-річна донька Гарпер.
«Гарпер каже: «Мамо, у мене щілинка між зубами. І маленька родимка ось тут». А я їй: «Це твоя щаслива щілинка. А родимка — подивись на подругу нашої родини Сінді Кроуфорд. Їй казали прибрати родимку, але ця родимка — те, що робить її Сінді Кроуфорд», — переповіла Вікторія нещодавню розмову з дочкою.
Фото: Sølve Sundsbø для Allure