Моделі падали прямо на гостей на показі Sunnei
Шоу справило справжній фурор
У Мілані відбувся показ колекції Sunnei сезону осінь-зима 2023, який вже сміливо може претендувати на звання найяскравішого шоу цього Тижня моди. Бренд і раніше славився оригінальністю своїх ідей, але тепер дизайнери-самоучки Сімон Різзо та Лоріс Мессіна, які заснували марку у 2015-му році, здається, перевершили самих себе.
Щоб представити нову лінійку, модних редакторів, стилістів, інфлюенсерів та своїх друзів дизайнери запросили до штаб-квартири Sunnei. Всі гості зібралися в невеликій залі навколо високого подіуму, звідки під час шоу моделі завершували дефіле ефектним падінням прямо на публіку, нагадуючи рок-зірок, що стрибають зі сцени до фанатів. Тільки ловили їх гості та члени команди марки, серед яких — асистенти, вебфахівці, менеджери та бухгалтери.
«Це шоу — найбільший вираз “саннізму”, — сказав Сімон Різзо в інтерв’ю для Vogue. — Йдеться про свободу, довіру, впевненість, ризик, взаємодію та участь. Ми хотіли віддати данину нашій команді, адже вони є для нас щоденним джерелом наснаги. І нам хотілося, щоб глядачі брали участь у цьому моменті краси та свободи».
Концепція шоу доводить, що винахідливість не потребує великих бюджетів, а також ще раз підтверджує любов Різзо та Мессіни до епохи 1990-х та рейв-культури.
У колекції дизайнери використали яскраві кольори та різні текстури. Серед головних луків — топи, штани та плаття у флуоресцентних відтінках, «металеве» пальто, костюми з деніму в стилі печворк та образи, декоровані в’язаним гачком хутром.
Фото: Sunnei