Наомі Кемпбелл, Гейлі Бібер та інші зіркові моделі у кампейні Victoria’s Secret
The Icon («Ікони»)
У 2019 році знаменита компанія з виробництва жіночої білизни Victoria’s Secret вирішила відмовитися від співпраці з супермоделями, аби продемонструвати свою інклюзивність та прагнення відповідати актуальному порядку денному. Тоді білизняний гігант запросив стати обличчями нової колекції дівчат з різними типажами і фігурами. Таким чином бренд намагався реабілітуватися після низки скандалів – його критикували за пропаганду неприродних стандартів красоти, відсутність трансгендерних та plus-size моделей і ворожу до жінок корпоративну культуру.
Але, здається, Victoria’s Secret намагається всидіти на двох стільцях. Вчора бренд презентував нову рекламну кампанію під назвою The Icon («Ікони»), в якій з’явилися супермоделі першого ешелону. Серед них Жизель Бюндхен, Наомі Кемпбелл, Адріана Ліма, Кендіс Свейнпол, Палома Ельсессер, Адут Акеч.
Також до них приєдналися Гейлі Бібер та Емілі Ратаковскі.
У вбранні з нової колекції дівчата позували в об’єктиві Мікаеля Янссона.
Зокрема, моделі продемонстрували бюстгальтери Icon з пуш-апом, які обіцяють адаптуватися під форму грудей кожної володарки та вигідно її підкреслити, різні моделі трусиків, комбінезони та халати, оздоблені логотипом бренду.
Нижня білизна представлена у розмірній сітці від від XS до XXL.
Нагадаємо, шоу Victoria’s Secret, яке було скасоване на тлі падіння продажів у 2019 році, повертається в оновленому форматі вже у вересні.
Адут Акеч
Кендіс Свейнпол
Адут Акеч і Наомі Кемпбелл
Палома Ельсессер