Наталя Гоций та Layah в кампейні дебютної весільної колекції FROLOV
А ми давно цього чекали!
Поглянувши ще влітку на сукню Віри Брежнєвої в кліпі «Вечериночка», ми подумали: запуск весільної лінійки FROLOV – лише питання часу. І не помилилися! Дизайнер представив дебютну FROLOV Bridal collection, а обличчями лінійки стали друзі бренда: Наталя Гоций, Layah, Денис Грищук і навіть одна реальна пара.
Авторкою офіційної, чорно-білої рекламної кампанії в ретро-стилі виступила фотографиня Христина Подобєд. Іван же представив свій альтернативний погляд на колекцію в чуттєвих кольорових знімках, а режисер Юрій Двіжон зняв fashion-відео.
Свій шлях ця колекція почала з сімейної історії Івана Фролова: в наряді його авторства під вінець пішла його сестра. А музою дизайнер називає свою маму і присвячує історії її любові дебютну лінійку FROLOV Bridal collection.
За словами Івана, робота з нареченими над customized-образами дала йому відчути абсолютну різноманітність настроїв, підходів і характерів пар, які збираються одружитися. Саме тому кожен образ першої весільної колекції FROLOV – індивідуальний, проте характерний і легко поєднується з іншими виробами бренда. Хоч і натхненний ретро, втім дуже сучасний підхід!
Ідею різноманітності підкреслює кастинг зйомки і локація, адже кожен зал Дому з химерами наповнений унікальними емоціями та історіями. Познімати в цьому таємничому будинку було давньою мрією Івана Фролова і нарешті настрій колекції і цієї локації повністю співпали і команда бренда реалізувала свою творчу ідею.
FROLOV Bridal складається з двох ліній одягу: жіночої (bride) і чоловічий (bridegroom). Образи колекції підходять для різних частин весільної програми. Але вони позбавлені будь-яких обмежень: для офіційної церемонії наречена може вибрати як будуарну нічну сорочку, так і піджак або костюм.
В кожному образі комфорт є найважливішим фактором. FROLOV Bridal дозволяє нареченій відчувати себе вільно, і робити все, що заманеться, в цей святковий день. Жоден з весільних образів не стане one-night-garment, а може бути трансформованим у вечірній вихід до будь-якої важливої події. Образи чоловіків також різноманітні. Від максимальної святковості white tie, абсолютної класики – чорного смокінга, до легких шовкових сорочок, жилета і брюк.
Кольорова гама колекції не обмежена класичними білим, молочним і відтінками ігристого, але також включає червоний, чорний і бежевий кольори. Один з ключових елементів оздоблення – троянди, створені вручну. Також на окрему увагу заслуговують мережива, як відображення епохи: дизайн деяких з них створено за архівними вінтажним зразками легендарної французької фабрики Solstiss, які давно зняті з виробництва.
«Білі троянди, які мій тато подарував мамі, коли просив її руки, стали для мене символом початку історії кохання моїх батьків. Фотографій, де моя мама тримає в руках ці квіти, навіть присвячено одну з суконь в колекції. А весільна світлина мами з татом надихнула мене використовувати в роботі естетику різних епох минулого століття», – коментує Іван Фролов.