New Generation of Fashion 2021: розглядаємо колекції молодих дизайнерів
Своє бачення моди продемонстрували POSTUSHNA, SILDETSKIY та інші
В Україні пройшов New Generation of Fashion – унікальний проєкт від Ukrainian Fashion Council для молодих дизайнерів. Він являє собою комплексну програму, що складається з навчальної частини, менторства і показу колекцій учасників на платформах New Names та Fresh Fashion в рамках UFW noseason sept 2 021.
У цьому році в проєкті взяли участь POSTUSHNA, SILDETSKIY, PANOVE і Zharko.
Капсульна колекція бренду POSTUSHNA «Go Circle» – результат колаборації DHL & POSTUSHA.
Кожна річ в лінійці створена на основі вже існуючого продукту з метою мінімізувати відходи.
«Кругова мода – це свого роду перезавантаження для навколишнього середовища. Ми даємо можливість планеті відпочити від купи відходів. Можливо, прозвучить занадто амбіційно, але це шанс відновити баланс між природою і людиною», – зазначає Юлія Постушна.
Колекція бренду SILDETSKIY втілює в собі сильну і незалежну жінку, яка дбайливо зберігає традиції і впевнено несе історію в сучасність. В її основу увійшли сукні, спідниці, верхній одяг з акцентними плечима, які бездоганно доповнять гардероб кожної жінки.
Для створення жіночних силуетів дизайнер використав натуральні матеріали білого, молочного, чорного і бордового кольорів.
Крім цього, відмінними деталями лінійки став декор у вигляді вишивки і вузлового плетіння.
Колекція під назвою «Чуттєвість» бренду PANOVE створена для жінок різних статур.
Зокрема, в лінійці можна побачити моделі оверсайз, яким бренд традиційно приділяє належну увагу.
Завдяки особливостям конструкції і продуманим деталям, які регулюються простими діями, деякі вироби можна одягати кількома способами. Для їх створення дизайнер використав різні види тканин: шифон, маркізет, жаккард.
Засновниця бренду Zharko Катерина Жарикова вважає, що одяг повинен підкреслювати основні риси свого власника.
Тому для створення своєї нової колекції «Color boom» дизайнер використала яскраві кольори (фуксія, насичений лайм, синій електрик, помаранчевий, ліловий) в поєднанні з різною фактурою – блиск, паєтки, букле, плащові тканини, прозора сітка.
Бренд Zharko підтримує напрямок sustainability – сумки в колекції виготовлені шляхом вторинного використання джинсової тканини.