Nike знову очолив список найдорожчих брендів одягу і взуття у світі
Щорічний рейтинг
Американський виробник спортивних товарів Nike вкотре став лідером глобального рейтингу найдорожчих брендів у категорії «одяг та аксесуари». Про це йдеться у щорічному дослідженні компанії Brand Finance — знаного у світі незалежного консультанта з оцінки бізнесу і стратегії бренду.
За даними аналітиків, перше місце Nike утримує вже дев`ять років поспіль, з моменту виходу першого звіту щодо цієї категорії товарів у 2015 році.
Хоча вартість бренду зі США за рік знизилася на 5,6%, вона все одно оцінюється в 31,3 мільярди доларів, що є найвищим результатом в світі.
На другій сходинці, як і роком раніше, розташувався французький бренд Louis Vuitton, вартість якого зросла відразу на 12,2%, склавши 26,29 мільяррів доларів.
Третю позицію зайняв люксовий бренд Chanel, який продемонстрував впевнене зростання в 27%, до 19,39 мільярдів доларів, і потіснив у списку Gucci.
Найшвидше зростаючим брендом визнано французький будинок моди Celine: за рік його вартість піднялася на 51%, до 2,9 мільярдів доларів. Автори звіту пов’язують таке суттєве зростання з діяльністю креативного директора Еді Слімана, який прийшов в компанію в 2018 році після 16 років роботи в Christian Dior та Yves Saint Laurent.
Водночас, за винятком найбільших брендів, виробники продукції класу «люкс» останнім часом стикаються з деякими складнощами, що зумовлено серед іншого зростанням популярності спортивного одягу.
H&M та Zara також мають труднощі: з моменту виходу попереднього рейтингу вартість цих брендів впала на 26% і 15% відповідно. Послаблення їхніх позицій пов’язане із непрозорою політикою у питаннях екології.
Як виявилося, серія одягу Conscious Collection від H&M, що позиціонується як екологічна та створена з використанням перероблених відходів, насправді містить ще більше синтетичних матеріалів, ніж товари із традиційних колекцій бренду.
Фото: Depositphotos, @nike, @louisvuitton, @chanelofficial, @zara