Now Reading
Nike знову очолив список найдорожчих брендів одягу і взуття у світі

Nike знову очолив список найдорожчих брендів одягу і взуття у світі

Nike знову очолив список найдорожчих брендів одягу і взуття у світі

Щорічний рейтинг

Американський виробник спортивних товарів Nike вкотре став лідером глобального рейтингу найдорожчих брендів у категорії «одяг та аксесуари». Про це йдеться у щорічному дослідженні компанії Brand Finance — знаного у світі незалежного консультанта з оцінки бізнесу і стратегії бренду.

За даними аналітиків, перше місце Nike утримує вже дев`ять років поспіль, з моменту виходу першого звіту щодо цієї категорії товарів у 2015 році.

Nike знову очолив список найдорожчих брендів одягу і взуття у світі
Nike

Хоча вартість бренду зі США за рік знизилася на 5,6%, вона все одно оцінюється в 31,3 мільярди доларів, що є найвищим результатом в світі.

На другій сходинці, як і роком раніше, розташувався французький бренд Louis Vuitton,  вартість якого зросла відразу на 12,2%, склавши 26,29 мільяррів доларів.

Nike знову очолив список найдорожчих брендів одягу і взуття у світі
Louis Vuitton

Третю позицію зайняв люксовий бренд Chanel, який продемонстрував впевнене зростання в 27%, до 19,39 мільярдів доларів, і потіснив у списку Gucci.

Nike знову очолив список найдорожчих брендів одягу і взуття у світі
Chanel

Найшвидше зростаючим брендом визнано французький будинок моди Celine: за рік його вартість піднялася на 51%, до 2,9 мільярдів доларів. Автори звіту пов’язують таке суттєве зростання з діяльністю креативного директора Еді Слімана, який прийшов в компанію в 2018 році після 16 років роботи в Christian Dior та Yves Saint Laurent.

Водночас, за винятком найбільших брендів, виробники продукції класу «люкс» останнім часом стикаються з деякими складнощами, що зумовлено серед іншого зростанням популярності спортивного одягу.

Nike знову очолив список найдорожчих брендів одягу і взуття у світі
Zara

H&M та Zara також мають труднощі: з моменту виходу попереднього рейтингу вартість цих брендів впала на 26% і 15% відповідно. Послаблення їхніх позицій пов’язане із непрозорою політикою у питаннях екології.

Як виявилося, серія одягу Conscious Collection від H&M, що позиціонується як екологічна та створена з використанням перероблених відходів, насправді містить ще більше синтетичних матеріалів, ніж товари із традиційних колекцій бренду.

Фото: Depositphotos, @nike, @louisvuitton, @chanelofficial, @zara

0 0 vote
Article Rating
Какова ваша реакция?
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Влюбился
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Лайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Нелайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Под вопросом
0
Subscribe
Notify of
guest
0 Комментариев
Inline Feedbacks
View all comments

© 2024 INSIDER Усі права захищені.
Будь-яке копіювання та відтворення тексту, зокрема часткове та у будь-яких формах, без письмового дозволу правовласника заборонено.


НАШІ ПАРТНЕРИ
Depositphotos