Now Reading
Новинки жовтня: найстильніші речі в осінніх колекціях українських брендів

Новинки жовтня: найстильніші речі в осінніх колекціях українських брендів

Новинки жовтня: найстильніші речі в осінніх колекціях українських брендів

Айтеми, варті уваги

 

Температура на вулиці стрімко опускається до нуля. А отже, час перебрати свій гардероб, щоби поповнити його теплими та стильними речами. Чудово, що українські бренди так дбають про нас, випускаючи постійно нові колекції. Від базових футболок і теплих курток до затишних шаликів і лонгслівів, з важливою метою — найцікавіше за тиждень традиційно зібрали у нашому модному дайджесті.

 

DUDINA

Жінки невисокого зросту частіше за інших стикаються з проблемою, коли немає чого одягнути. Це впливає не лише на зовнішній вигляд, а й на внутрішній стан впевненості в собі. Новий український бренд одягу DUDINA вирішив присвятити себе створенню одягу, у якому тендітні дівчата виглядатимуть елегантно та жіночно. У першому дропі DUDINA можна знайти сім виробів у класичному стилі та базових кольорах. Усі речі доступні в лімітованій кількості та винятково для жінок зростом 152-164 см.

«У цій колекції тільки починається наш шлях створення спільноти без меж. Ми прагнемо допомогти жінкам в мініатюрному тілі відчути свою потужну силу завдяки одягу. Адже часто вони стикаються з обмеженнями у виборі та необхідністю доводити свою помітність оточенню», — ділиться засновниця бренду Світлана Дудіна.

 

S-cape

Нова колекція бренду технологічного одягу S-cape натхненна філософією стоїцизму, до якої зверталися мислителі різних часів. До колекції увійшла нова модель демі-парки, зимова парка Tofu, штани, лайнери та жилети в нових відтінках Lime, Haze i Graphite, а також довгоочікувана утеплена спідниця. Усі позиції можна комбінувати в капсули або ж носити самостійно. Речі доступні для жінок та чоловіків.

«Наша команда давно надихається філософією. Нам близькі принципи Amor Fati («полюби свою долю»), Carpe Diem («живи сьогоднішнім»), Memento Mori («пам’ятай про смерть»). Вирішили присвятити новий кампейн стоїцизму, аби нагадати: важкі часи завжди були частиною історії, а мислителі минулого передали нам в спадок інструмент, як проживати їх з гідністю. Тож наше завдання — опанувати його і бути підтримкою: для себе й для інших», — розповідають засновниці S-cape Наталя Алексєвич та Оксана Свентах.

 

Verdoni

Бренд вишуканих аксесуарів Verdoni представив нову осінню колекцію під назвою Terraviva. Вона постала з натхнення безмежною силою та красою природи. Стильні сумки зі шкіри та замші насичених природних кольорів, нові лаконічні прикраси Verdoni — це вироби із глибоким сенсом, які сповнюють будь-який образ вишуканістю та життєвою енергією.
«Природа — це не просто потужна енергія, а й безмежне джерело натхнення. Усі ми ходимо по землі і часто навіть не замислюємося, скільки життя вона дає нам, дивимося на квіти, дерева і не завжди помічаємо, як вони хвилюють, заспокоюють чи, навіть, змінюють нас. Природа нас оточує навколо і наповнює зсередини», — каже засновниця Verdoni Марина Гайович.

 

Romashka

Romashka презентував благодійну ініціативу в підтримку тварин з притулку «Сіріус». У межах проєкту бренд створює базові лонгсліви з зображенням вашого домашнього улюбленця, третина з продажу котрих піде на фінансування потреб притулку.

Читать также
Новинки жовтня: найстильніші речі в осінніх колекціях українських брендів

«Ця ініціатива про тих, кого ми любимо і хто нас любить понад усе. Маючи за старшого «синочка» песика — відчуваємо це на собі щодня. Підтримку, вдячність та лікування наших серденьок у найтривожніші миті життя. Тому ми з вами маємо відчувати відповідальність за їхній добробут. Радо залучаємо нашу аудиторію до свідомого розуміння цієї теми та підтримки, звісно ж!» — говорять власники бренду Даша і Дмитро.

Замовити персоналізований лонгслів з улюбленцем можна на сайті. А задонатити на потреби притулку «Сіріус» тут.

 

O.TAJE x RevitaLash Україна

Дроп Eternally Pink — спільний проєкт RevitaLash Україна та українського бренду одягу O.TAJE, об’єднаних цінностями говорити про важливе, допомагати та створювати не просто речі чи продукт, а сенси.

Кожна річ із дропу — це затишне доповнення сезонного гардероба, щоби додати йому тактильності та тепла. Але головне — це особливий сенс. Спільний дроп до місяця боротьби з раком грудей — нагадування від брендів піклуватися про себе та вчасно проходити діагностику в мамолога. Колекція повністю доброчинна: 100% з продажу буде спрямовано на підтримку Благодійного фонду «Квітна».

До дропу увійшли універсальні сезонні аксесуари — шарфи з об’ємним візерунком та лаконічні шапки біні в рожевому та сірому відтінках. Особливий айтем з Eternally Pink — актуальний кардиган, який доповнюватиме повсякденні образи та нагадуватиме про найважливіше: дбати про себе.

Фото: пресслужби брендів

5 1 vote
Article Rating
Какова ваша реакция?
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Влюбился
1
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Лайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Нелайк
0
Created by potrace 1.15, written by Peter Selinger 2001-2017 Под вопросом
0
Subscribe
Notify of
guest
0 Комментариев
Inline Feedbacks
View all comments

© 2024 INSIDER Усі права захищені.
Будь-яке копіювання та відтворення тексту, зокрема часткове та у будь-яких формах, без письмового дозволу правовласника заборонено.


НАШІ ПАРТНЕРИ
Depositphotos