Оновлюємо гардероб: нові весняні колекції від українських брендів
Бомбери, сукні та костюми
Весна — традиційний час оновлень, як мінімум гардероба — і, відповідно, асортименту українських брендів одягу. Ми подивилися, в чому дизайнери пропонують зустрічати тепло, і показуємо цікаві речі. Найсвіжіші колекції цього тижня — шукайте у нашій добірці.
Лімітований дроп верхнього одягу від COOSH
З настанням першого тепла дуже хочеться якнайшвидше заховати подалі набридлі зимові пуховики та дублянки й одягнутися у щось нове та легке! Стильне пальто, жакет або модний бомбер подарують вам весняний настрій та натхнення для знайомств, прогулянок і підкорення нових вершин. Шукати ці речі пропонуємо в лімітованому дропі від COOSH.
Дизайнерка та засновниця бренду Аліна Френдій у новому сезоні закцентувала увагу на екозамші та вовні, вибравши приємну палітру: молочний, шоколадний та кемел. Фасони одягу переважно оверсайз, і це дозволяє експериментувати з силуетами та формами.
Зверніть увагу на подовжений тренч з екозамші. Двобортний із лацканами та об’ємними рукавами, він передає настрій скандинавських модниць.
Комфортний streatwear від BUDDU
Спортивні речі — ще один mast have цієї весни. Вони порадують комфортом, зручністю, а також подарують тепло, якщо весняна погода буде примхливою. Зважте на нову колекцію від бренду BUDDU.
До неї увійшли оновлені картаті оверсайз-сорочки у трьох кольорах — блакитному, сірому та бордовому. Спортивні штани палаццо на резинці з подвійним поясом, який відщипається за бажанням, та худі на блискавці, аби почуватися максимально зручно та стильно у будь-яких обставинах.
Костюми доступні у трьох кольорах: сірому, хакі та рожевому. BUDDU використали для них надзвичайно приємну та м’яку до тіла тканину з високим вмістом бавовни та ефектом велюрового напилення.
Є й пухові жилети — подовжені та вкорочені, у молочному та трендовому червоному кольорах.
Присвята зрілій красі у кампейні iam
Для модниць, які віддають перевагу елегантним та класичним речам, теж є чудові новини — свіжий кампейн від iam. Його основою стали костюми: на перший погляд — стримані й класичні, та зі знаковою для бренду «родзинкою». Наприклад, чорний і молочний жакети мають відкриту спину з розрізом та зав’язками. Вишневий жакет доповнюється спідницею міні такого самого кольору та пальтом-жилетом, виконаним у довжині максі.
Довга чорна костюмна спідниця має розріз спереду і дві стрілки, імітуючи класичні штани. А блакитна сорочка класичного крою має некласичні оздоблення у вигляді декоративних бантів.
Окрім класичних, до колекції увійшли дві пари штанів, виконаних з гіпюру — молочного і чорного кольорів. У комбінації з жакетами вони враз перетворюють образ з повсякденного чи навіть ділового на святковий.
Окрему увагу iam приділили роботі з тканинами та якості пошиття, використавши у новому сезоні м’яку шовковисту вовну, шкіру і комфортний для весни котон.
Жіночі архетипи в колекції A.Mi
Весна — завжди бринить романтикою. В цей час, як ніколи, хочеться бути красивою, звабливою та ніжною, попри безліч викликів, які стоять перед сучасною жінкою. Втілити всі ці риси в одязі взявся бренд A.Mi. У своїй новій колекції дизайнерка Анна Міщенко звертається до образів жіночих архетипів: правительки, мислительки, чаклунки й коханої.
«Основне послання нової колекції — це бажання підкреслити в жіночому образі первісну натуру. Її волю, силу, здатність бути ніжною, люблячою і вкрай стійкою водночас», — розповідає Анна Міщенко.
Капсулу наповнюють вишукані костюми та сукні, спідниці з об’ємними пасками, блузи з мереживними каптурами, класичні шорти та штани.
Фото: пресслужби брендів