Осінній шопінг-гід: затишні костюми й трикотаж в колекціях локальних брендів

Утеплюємося!
Затишні трикотажні светри, жіночні сукні з довгим рукавом, лаконічні ділові костюми та тренчі з заниженою талією — ми зазирнули в нові колекції українських брендів і розповідаємо, на які речі варто звернути увагу цієї осені!
KSENIASCHNAIDER
Нова колекція KSENIASCHNAIDER натхненна треком Björk Army of Me, її закликом до відповідальності за власне життя та пробудженням внутрішньої стійкості. У колекції поєднанні утилітарні силуети у приглушених тонах, а також представленні експерименти з денімом та його елемантами.
Зокрема, нова дизайн-концепція бренду back pocket — кишеня з джинсів, що неочікувано доповнила верхній одяг, футболки та спідниці, а також переосмислення звичної золотої відстрочки джинсів, яка у новій колекції стала декоративним елементом.
Окремі айтеми також створені у техніці Zero Waste, у співпраці з ткацькою спільнотою Чернігівщини.
SVARGA
Бренд SVARGA теж пропонує новинки — довгі шорти на запах та корсетку. У тандемі з корсеткою вони створюють трендовий силует, що поєднує комфорт і жіночність. Ідеальні для тих, хто шукає легкі у стилізації речі для затишних вечорів та стильних виходів.
Корсетка поєднує сучасну форму з глибокими сенсами. Позаду — складки «вуса», які делікатно розширюють силует, підкреслюючи талію. А спереду — лаконічна застібка на прихований ґудзик.
Родзинка — вишивка орнаменту восьмикутної зірки на кокетці та лацкані, що символізує народження життя. Витончений жест поваги до традицій у межах актуального стилю.
GURANDA
GURANDA презентує колекцію під назвою Romance Reloaded, в якій представляє романтичний шик для жінки, яка створює себе сама, поєднуючи ретро-гламур із футуристикою. Колекція поєднує вишукані тканини, такі як шифон, шовк і оксамит, з грубими фактурами деніму, хутра й екошкіри.
Оздоблення крупними бусинами додає сяйва, а чіткий крій робить речі ідеальними для щоденних образів. Кольорова палітра з чорного, шоколадного, темно-синього та золотого дозволяє почуватися доречно як вдень так і на вечірніх заходах.
У центрі Romance Reloaded — іконічна для бренду декоративна баска. Вона доповнює чіткі лінія крою та додає силуету драми. Цей елемент, який трансформується у колекціях GURANDA із сезону в сезон, стає візуальним кодом бренду — поєднанням історії із футуризмом.
Fabby
Колекція Checkmate від Fabby створена так, щоб речі легко поєднувалися між собою. Кожна модель може стати акцентом або залишитися базою, підкреслюючи інші елементи. Чорний і бежевий дозволяють змішувати силуети й текстури без обмежень, відкриваючи нові варіації з мінімумом речей.
У ній немає випадкових деталей: кожен силует працює, як продуманий хід. Корсети у чорному та бежевому нагадують чорно-білу дошку — основу будь-якої партії. Вовняні брюки з вирізом додають динаміки класичній формі. Сукня з відкритою спиною — несподіваний хід, що змінює ритм гри. А комбінезон з архітектурним верхом і лаконічним низом стає символом сили й стратегії.
Phenomena
У своїй осінній колекції бренд Phenomena продовжує використовувати відходи виробництва, зокрема, залишки льону та утеплювача для своїх знакових аплікацій польових квітів. Ключова новинка дропу — пальто розслабленого силуету. Воно оздоблене аплікацією з українських символічних рослин: мальви, калини та кашки.
Моделі-бестселери бренду у цьому сезоні повернулися в удосконаленій інтерпретації. Серед них, куфайка з аплікацією мальв, яка тепер трансформується у жилет, а також двостороння куфайка з одного боку виконана у техніці печворк. Завдяки доданим функціональним деталям моделі отримали більше варіантів носіння та трансформації.
До дропу також увійшли силуетний асиметричний жакет, базові та з ручною вишивкою сорочки, а також щільні шорти та штани. Колірна гама бренду дозволяє кастомізувати одяг під свій смак: від базових графітового та чорного до яскравих лимонного та бузкового.
O.TAJE
O.TAJE презентує Signature Styles — колекцію «вічних» речей, які формують ДНК бренду та залишаються поза трендами. Це knitwear, який не підлягає швидкоплинним модним віянням і ніколи не потрапляє на сейли. Цього року колекція оживає у преміальних пряжах: м’яка вовна ягняти, віскоза та бавовна створюють баланс тепла, комфорту та розкоші.
Сезон осінь-зима доповнюється у нових актуальних відтінках, які створюють настрій цієї осені: Powder Pink — делікатний колір для тих, хто любить жіночність і легкість, але цінує універсальність. Він однаково гарно працює і в романтичних, і в структурованих образах.
Cherry Lacquer — глибокий, провокаційний відтінок для впевнених і сміливих. Він символізує свободу, силу і внутрішній протест, залишаючись при цьому надзвичайно елегантним.
SAYYA
Нова колекція від SAYYA — це історія балансу між двома полюсами: контролем і хаосом. Героїня сезону живе у цій подвійності, приймаючи реальність, що водночас дисциплінує й розхитує. В її характері співіснують сувора раціональність і смілива зухвалість, що віддзеркалюється у формах: силуети набувають графічної точності, різкості та майже архітектурної монументальності. У цій геометрії вгадується вплив кіно — стрічки «Brutalist», яка стала відправною точкою натхнення для дизайнера.
Перша частина Fall 25- 26 відкриває гра контрастів: чорне й біле виступають як метафора внутрішнього діалогу світла й тіні. До цієї двокольорової історії додаються насичені червоні акценти — шкіряний сет із брюк і топа, мінісукня трапецієподібного крою, плащ -тренч, спідниці, міні шорти та шопери.
Монументальність шкіри врівноважується делікатністю шовкових жакардових суконь і спідниць. Центральним образом стає денім-костюм із фактурою іржі, що перетворюється на арт-об’єкт у гардеробі. Повертається і переосмислюється бестселер бренду — сукня «Едді», тепер у нових текстурах і довжинах: від шовкового максі з вовняною спідницею до екстраміні з шкіряними деталями.
Mócko
Колекція Pre-Fall’25 бренду Mócko побудована навколо ідеї мінімалізму та позачасовості, які стали основним кодом сезону. Практичність у цьому випадку означає не лише зручність, а й продуманість: прості форми, чіткий крій та універсальні моделі, які легко комбінувати між собою та старими колекціями.
До нової колекції увійшли жакети, класичні й укорочені тренчі, корсети, топи, блузи та штани. Серед ключових виробів — вкорочений і подовжений тренчі у відтінках кемел, графіт, хакі, велюровий жакет Anne у чорному та шоколадному кольорах, а також сукня Tailor — нова інтерпретація бестселера бренду, жакета Tailor.
AMBITNA
AMBITNA цього сезону працює з архітектурними формами. В новій колекції пальто-халати, що огортають та дарують захист, oversize сорочки, які покликані давати відчуття свободи та костюми, в яких чоловічий крій перетворюється на інструмент жіночої сили. Кожна річ — це діалог міста і тиші, вулиці й інтимного простору. Бежеві відтінки нагадують про тепло, чорні силуети тримають форму як сталь, а денім додає впевненого кроку.
У центрі колекції — тренч і пальто з заниженим поясом, які створюють ефект видовженої, скульптурної фігури. Силуетний жакет з коротким рукавом, що балансує між формальністю та легкою провокацією. Сорочка з денімом і джинси з великими відворотами, котрі транслюють сучасний урбанізм та впевненість у повсякденності.
Чоловічий костюм у теплій бежевій гамі пропонує нове прочитання power dressing, а напівпрозора блуза з капюшоном додає чуттєвості та гри світла. І в завершення — біла сорочка універсальна основа, що інтегрується в будь-який образ.
SILUET
Бренд SILUET, що спеціалізується на боді як ключовій позиції свого асортименту, презентує осінню колекцію To own yourself. У ній представлені 6 різних боді, які передають 6 різних відтінків настрою в різних кольорах. Моделі легко трансформуються, відкриваючи нові інтерпретації, незалежно від того, якою ви хочете бути сьогодні. «To own yourself — це база, яка звучить по-різному, але завжди у гармонії з кожною нашою клієнткою», — коментує бренд.
Також до колекції увійшли кроп-топи та базові кофти, які допоможуть створювати як лаконічні базові, так і цікаві багатошарові образи. Серед боді — моделі з акцентом у зоні декольте: з вузликом чи вирізом, що легко перетворять базовий образ на ефектний.
А також базові одиниці з довгим рукавом, що поєднують комфортний крій для щоденного носіння та фігурні деталі, що додають
грайливості та вишуканості.
HIM
HIM представляє PERFECTIONIST DROP — історію про чоловіка, який не зупиняється та завжди прагне більшого. Цей маніфест розкриває його прагнення до досконалості у всьому: від особистого розвитку та кар’єри до стосунків і простору, яким він себе оточує.
Основою колекції стала естетика сучасної класики. Серед ключових моделей: оверсайз сорочки, двобортний піджак, футболки, штани-карго та класичні. Візитівкою капсули став світшот із блискавкою — must-have для тих, хто знаходить досконалість у деталях. У ньому драйв міських вулиць зустрічається з мінімалізмом, створюючи образ, який легко адаптується і до динамічного ритму дня, і до невимушених заходів.
Колірна палітра складається зі стриманих відтінків: чорний, білий, молочний. У виробах поєднується чіткий крій та цупкі тканини, що роблять їх трендом на кілька сезонів поспіль.
EMMELIE DELAGE X BEKHTIR BRAND
Ключові образи спільної колекції EMMELIE DELAGE X BEKHTIR BRAND будуються на поєднанні «теплих» матеріалів: фланелі, деніму, замші та вовни. Тут зустрічаються строгість графічних ліній і природність м’яких текстур. Колекція складається із комбінованих сорочок у поєднанні з акцентним взуттям, що формує нову інтерпретацію осінньої класики.
Особливе місце у дропі займає філософія zero waste fashion, яку послідовно розвиває Bekhtir Brand. Увага до природи втілюється у використанні матеріалів і деталей, що продовжують життя кожної речі.
Шнурки та декоративні значки дозволяють трансформувати пару взуття, створюючи новий образ щоразу. Це не лише гра з естетикою, а й мова свідомого споживання.
Фото: пресслужби брендів