Памела Андерсон із синами на відкритті pop-up магазину в Нью-Йорку

Яскравий вихід
Памела Андерсон принесла весняний настрій до Нью-Йорка, презентувавши перший pop-up своєї веганської марки догляду за шкірою Sonsie. Для відкриття «садової» інсталяції у Сохо акторка вибрала романтичну сукню з квітковим принтом від Magnolia Pearl, доповнивши образ бордовими туфлями, довгим сірим пальто та великими сонцезахисними окулярами KREWE.

Особливу увагу привертав новий відтінок волосся Памели – полуничний блонд. Раніше цього місяця вона експериментувала з мідно-рудим кольором, створеним французьким стилістом Джоном Нолле для її ролі у майбутньому фільмі Майкла Сери. Проте колір швидко вимився, і акторка знову повернулася до світлих локонів.
Підтримати зірку прийшли її сини – Брендон Томас і Ділан Джаггер.

Pop-up The Sonsie Garden, створений спільно з Shopify, відтворював особистий сад Памели на острові Ванкувер: безліч рослин і квітів, затишна атмосфера, веганські смаколики та матча-латте. Гості також мали змогу протестувати новинки бренду – Adapt Cream та Basic Balm з ароматом ревеню в цукровій глазурі.

Акторка, яка стала співвласницею Sonsie у 2024 році, розповіла, що натхненням для бренду став її власний розарій.
«Це історія про любов до себе та прийняття, про красу, яка виходить за межі догляду за шкірою», – зазначила Памела.

Разом із Shopify Андерсон оголосила про запуск Mindful Beauty Award – гранту у 100 тисяч доларів для жінок, які розвивають сталi б’юті-бренди.
«Ми хочемо надихати на усвідомлене творення та підтримувати тих, хто лише починає свій шлях», – додала зірка.

Pop-up The Sonsie Garden працюватиме до 26 жовтня.

Фото: Instagram @sonsieskin







