Періс Гілтон стала головною героїнею рекламної кампанії Lanvin
Просто не впізнати!
Після тривалого мовчання зірка нульових Періс Гілтон знову повертається до інформаційного простору: то світська левиця натякає на бажання балотуватися в президенти, потім повідомляє про зміни в особистому житті – в кінці лютого відбулися заручини Періс. Тепер же знаменитість стала головною героїнею рекламної кампанії весняно-літньої колекції Lanvin. В об’єктиві фотографів Мерта Аласа і Марка Пігготта королеву гламуру просто не впізнати: Періс постала в досить несподіваних для себе образах – мінімалістичних і класичних.
За словами креативного директора Lanvin Бруно Сіалеллі, вони хотіли показати Періс Гілтон з іншого боку, і, варто зазначити, їм це вдалося. «Періс Гілтон – абсолютна ікона, символ нашого часу. Я хотів показати світу, як далеко вона просунулася у створеній нею індустрії. Вона постійно змінюється, і вона відкрито представляє різні аспекти свого публічного образу, який набагато складніший, ніж прийнято вважати», – переконаний Сіалеллі.
На знімках Періс позує в ключових образах Lanvin – легкому вбранні з шифону, сукні витонченого силуету, пальто, затягнутому на талії ременем.