Пошук ідентичності: бренд Flow презентував першу колекцію
Трендові образи, в яких буде комфортно
Заснований 2015 року як шоурум українських брендів, сьогодні Flow еволюціонував у марку базового одягу з дизайнерським підходом.
Створюючи речі, у бренді послуговуються принципами дизайн-мислення: від глибокого дослідження і вивчення потреб клієнтів, до прототипування та фокусу на інноваціях й естетиці. Шлях трансформації Flow почали з власного експериментального цеху в рідному Дніпрі два роки тому.
«Наразі Flow виріс від маленького шоуруму на другому поверсі до повноцінного бренду одягу. За ці дев’ять років виросли ми і наші клієнти. У нас з’явилось чітке розуміння, куди ми хочемо рухатися далі та який стиль нам підходить», — каже засновниця бренду Віола.
У новому концепті Flow презентує осінню колекцію, що втілює його нові цінності. У ній переосмислюються універсальні моделі: жакети двох фасонів, прямі штани, максіспідниці, об’ємні жилети з костюмної тканини, а також сорочки на будь-який смак. Особливу увагу в бренді приділили й стилю кежуал, пропонуючи більш розслаблені речі — худі, майки, куртки, футболки, джогери, які гармонійно поєднуються зі спортивними та з буденними образами.
Колекція також демонструє готовність Flow експериментувати з модними тенденціями: бежева куртка з контрастним коміром стала одним із центральних елементів.
Для прохолодних днів бренд пропонує светри, кардигани та кофти з якісного трикотажу, доповнюючи їх укороченими тренчами, сорочками з деніму у глибоких відтінках чорного та синього. Колекцію завершують місткі сумки через плече з міцної тканини.
Кольорова гама осені — чорний, графітовий, білий, молочний, синій, хакі та бежевий. Стримана палітра робить кожну річ функціональною та легкою в стилізації. Усі речі легко комбінуються, що дозволяє розкрити своє «я» через одяг.
Нова колекція вже доступна на сайті flow.ua та в крамницях бренду.
Фото: пресслужба FLOW