Prada пропонує прогулятись флагманскими бутіками, не виходячи з дому
Діджиалізація моди в дії.
Через пандемію модна індустрія значно трансформувалася й продовжує змінюватися: і надаючи посильну підтримку, і намагаючись вижити в кризовий час. Пристосовуючись до нових вимог щодо обмеження соціальних контактів, бренди шукають нові способи «дістатися» до своїх клієнтів в їх будинках. Так, в Prada взяли на озброєння можливості технології VR і анонсували проект Virtual Reality Project.
Не виходячи з дому, бажаючі зможуть прогулятися по флагманським бутікам бренду в Токіо, Нью-Йорку і Лос-Анджелесі, Fondazione Prada в Мілані і Венеції, а також ближче познайомитися з колекцією бренду SS’2020 й дізнатися безліч секретів виробництва. Проект буде доступний на популярних Діджитал-майданчиках, таких як YouTube VR and VEER.
0
0
vote
Article Rating
Автор: Admin2
June 4, 2020
Какова ваша реакция?
Влюбился
2
Лайк
3
Нелайк
0
Под вопросом
0