«Продовження мого бачення краси»: Дарія Волошина стала амбасадоркою бренду Newsha

Ціль колаборації – надихати жінок
Бʼюті-візіонерка, засновниця преміального бренду космецевтики Aweskin та власниця простору краси The Beauty Room Дарія Волошина стала амбасадоркою бренду професійного догляду за волоссям Newsha.
Newsha вже понад п’ятнадцять років створює засоби для волосся, поєднуючи інновації, етичність та якість. В основі кожного продукту – сучасні технології та натуральні компоненти. Продукція бренду не тестується на тваринах і відповідає принципам cruelty-free, що є важливою частиною етичної філософії марки. Окремої уваги заслуговують фірмові аромати Newsha – вишукані композиції, що балансують між свіжістю та розкішшю, перетворюючи щоденний ритуал догляду на чуттєвий досвід.
У синергії було створено візуальну історію про свідомий догляд, що поєднує естетику, чесність і турботу – три цінності, які Дарія та бренд однаково поділяють. На зйомці Дарія особисто вибрала лінійку засобів, що відповідають її професійному підходу: увага до складу, ефективність та комфорт використання.
«Мені близька філософія Newsha – бути чесними з клієнтом, ставити якість над маркетингом і дбати про волосся не епізодично, а завжди. Це не просто бренд –це продовження мого бачення краси», – коментує співпрацю з брендом Волошина.
Дарія вже багато років є однією з найавторитетніших постатей у б’юті-індустрії. Її підхід базується на глибокому розумінні потреб сучасних жінок, професійному досвіді та щирому прагненні допомагати іншим віднаходити впевненість у собі.
Партнерство між Newsha та Дарією Волошиною – це не просто колаборація, а спільна місія: надихати жінок робити свідомий вибір на користь себе, інвестуючи у здоров’я, внутрішню гармонію й красу щодня.



Фото: пресслужба бренду