Puma та Porsche випустили спільну колекцію кросівок
До 50-річчя культової моделі
Бренд спортивного одягу Puma об’єдналася з німецькою автомобільною компанією Porsche, аби відзначити 50-річчя легендарної моделі 911 Turbo. Співпраця двох брендів утілилася у лімітованій лінійці взуття.
Колекція складається із 12 різних дизайнів кросівок, кожен з яких вийде в обмеженій кількості — 911 пар, повідомляє Hypebeast.
Дві моделі взуття під назвами Turbo No. 1 і Turbo 930 можна назвати головними героями капсули. Вони віддають данину поваги конкретним автівкам Porsche: модель Turbo No. 1 виконана в сріблястому відтінку з червоно-синім оздобленням, повторюючи дизайн машини, подарованої дочці Фердинанда Порше Луїзі Пієх на 70-річчя.
А кросівки Turbo 930 кольору Oak Green Metallic присвячені автомобілю, який 1976 року створив її брат Феррі Порше.
Решта 10 моделей повторюють дизайни машин, котрі випускалися на ринках США, Японії та Німеччини.
Колекція з’явиться у продажу 29 серпня. Вартість пари — 190 доларів.