Queenfluence представили провокативний дроп – перший після ребрендингу
Мотивує диктувати власні правила
Дебютну лінійку після ребрендингу представив бренд жіночого одягу родом із Харкова Queenfluence – колишній 19store. Колекція під назвою Born to Influence вийшла провокативною та палкою, у ній закладено меседж, що кожна жінка може диктувати власні правила та самостійно впливати на тренди, довіряючи та спираючись на своє бачення.
Бестселерами лінійки є боді та топи, вкорочені, зі збірками, з відкритою спиною і мереживом. У дропі можна знайти і відверто-сексуальні моделі, і нейтральні базові.
Справжнім стейтментом стали сітчасті боді чорного кольору з грайливими вирізами на плечах, які ніби промовляють: «Queenfluence – правила встановлюєш ти».
До лінійки також увійшли сукні, спідниці та штани. Палітра колекції складається з класичних кольорів: чорний, білий, шоколадний, а також із яскравих відтінків – червоний, синій, ніжно-рожевий.