Реклама українського fashion-стартапу DressX з’явилася на Таймс-Сквер
У самому серці Нью-Йорка
На Таймс-сквер, центральній площі Нью-Йорка, почали транслювати рекламу українського fashion-стартапу DressX. Невеликий ролик із діджитал-панамою можна побачити на одній із численних LED-панелей.
DressX пропонує сучасному ринку альтернативний спосіб купівлі та використання одягу. Це fashion-платформа для продажу віртуальних речей та одягу в форматі NFT, які можна використовувати у метавсесвіті.
Проєкт представляє як цифрові версії вже наявних моделей, створених дизайнерами та 3D художниками, так і лише діджитал варіанти речей.
DressX був запущений Дар’єю Шаповаловою в липні 2020 року.
0
0
vote
Article Rating
Автор: Сергей Новиков
February 18, 2022
Теги
Какова ваша реакция?
Влюбился
0
Лайк
0
Нелайк
0
Под вопросом
0