Ріанна спокушає і втілює мрії у рекламі аромату J’Adore Dior
Золото, еротика та атмосфера шику
Модний дім Dior представив рекламний кампейн свого культового жіночого аромату J’adore Dior. Його головна героїня — Ріанна, яка стала новим обличчям парфуму після Шарліз Терон.
В об’єктиві – чимало золота, еротики, багате оздоблення дзеркальної галереї Версаля, атмосфера шику.
Наприкінці реклами Ріанна озвучує новий слоган парфуму: «Мрії. Перетвори їх на реальність».
Музичним супроводом вибрали Love On The Brain – одну з найвідоміших пісень Ріанни. Варто зазначити, трек чудово підкреслює антураж та настрій розкішного життя.
Кампейн створений фотографом та другом виконавиці Стівеном Кляйном.
Додамо, після заяв бренду про те, що Ріанна стане новим амбассадором J’Adore Dior, у багатьох склалося враження, ніби креативна команда планує змінити естетику аромату, зробивши її провокаційною, якою, власне, є і сама співачка. Початок реклами справді витримано у зухвалому стилі: Ріанна в total black look заходить у дзеркальну галерею Версаля, жбурляє сумку і буцімто викрадає флакон J’adore Dior із сейфу. Але потім бачимо компіляцію старих роликів із Шарліз Терон – те саме кольє, ту саму золоту сукню, той самий погляд.
У цю мить харизма співачки починає тьмяніти на тлі спроб наслідувати свою попередницю. Ріанна мала абсолютно природний вигляд у своєму хуліганському образі, і режисерові варто було би розвивати цю концепцію, а не заточувати її в естетиці старої – переконана більшість користувачів мережі. А як вважаєте ви?