Ріанна знялася для рекламної кампанії Fenty x Puma
Вперше після шестирічної перерви
35-річна американська співачка і бізнесвумен Ріанна, яка нещодавно стала мамою вдруге, представила нову колекцію кросівок у співпраці зі спортивним брендом Puma, креативною директоркою жіночої лінії якого вона є з 2014 року.
Співачка модернізувала культову модель кросівок Avanti, випущену Puma у 2001 році, та знялася для рекламної кампанії на честь запуску Fenty x Puma Avanti.
На знімках Ріанна постала у чорному та сірому вбранні на тлі футуристичних декорацій.
Співпрацю Ріанни з брендом Puma було припинено у 2017 році, оскільки співачка розвивала свої імперії Fenty Beauty та Savage x Fenty.
Свою нову роботу з відомою спортивною маркою вона описала журналу Vogue як «сімейне возз’єднання» та зазначила, що, повернувшись до бренду вже у статусі мами, бачить більше ідей для розвитку.
«Цього разу ми розширили наші творіння до дитячого асортименту, тому що я егоїстично хочу, щоб мої хлопчики були в усьому, що ми з їхнім батьком носимо або створюємо», — сказала Ріанна Vogue.
Ріанна також розповіла, що під час створення нових Avanti вона надихалася футбольними легендами, такими як Пеле, Еусебіо та Марадона:
«Я хотіла винести на вулиці щось культове з архівів, а великий Пеле зробив взуття Avanti таким культовим».
Новинка представлена в чорно-білому або сріблястому кольорі, має вінтажний шкіряний верх і гумову підошву.
Фото: Instagarm @badgalriri, @pumasportstyle