Розкішна Белла Хадід у першому кампейні свого б’юті-бренду
Orabella
На небосхилі celebrity beauty-брендів запалилася ще одна зірка – власну марку парфумів запустила американська супермодель Белла Хадід. Про це повідомила сама знаменитість, оприлюднивши перші кадри рекламної кампанії.
Бренд отримав назву Ôrebella. За словами моделі, це перші двофазні парфуми без використання спирту. До дебютної колекції ароматів увійшли 3 композиції: Salted Muse містить ноти морської солі, рожевого перцю, лаванди та оливкового дерева, Window2Soul включає троянду, жасмин, свіжий лимон та боби тонка, а Blooming Fire поєднує в собі тіаре, пачулі та бергамот.
В інтерв’ю WWD Белла розповіла, що її шлях у парфумерії почався зі змішування ефірних олій, які продавалися у магазині здорової їжі неподалік її будинку.
«У мене завжди була огида до спирту в ароматах. Ôrebella – це перші двофазні парфуми без спирту. Я хотіла вивести на ринок щось таке, чого люди ще не бачили, і я так довго робила свої ефірні олії для себе», – зазначила Хадід.
На даний момент модель встигла зареєструвати товарну марку, а також створити окремий Instagram-акаунт для б’юті-бренду, на який вже підписалося понад 160 тис. фоловерів.
Очікується, що аромати від супермоделі надійдуть у продаж уже завтра. Їх ціна становить 35, 72 та 100 доларів за 10, 50 та 100 мл відповідно.
Що ж, побажаємо Беллі успіхів у її починаннях, і чекатимемо, чим ще нас порадує ця красуня!